۱) در سیستم عامل iOS وارد Settings شوید
۲) در بخش برنامهها مرورگر Safari را انتخاب کنید
۳) در انتهای لیست وارد منوی Advanced شوید
۴) وارد منوی Website Data شوید
۵) در قسمت جستجوی بالا نام mobillet را جستجو کنید
۶) حال با کشیدن موبایلت به سمت چپ و انتخاب گزینه Delete میتوانید حافظه کش نسخه وب (PWA) موبایلت را پاک کنید
۶) حال کش پاک شده است و میتوانید مجددا وارد نسخه وب اپلیکیشن موبایلت شوید و از آن استفاده کنید
پس از انجام مراحل بالا در نسخه وب لاگین کنید و از منو سایر با لینک مستقیم نسخه جدید را دریافت کنید
تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، نبش کوچه اتوبانک، پ ۱۰۰۵، برج سامان، طبقه ۱۰
کد پستی: ۱۶۶۱۷۳۴۶۱۱
شماره تماس پشتیبانی موبایلت (سامان ارتباط): ۶۴۲۲ (۰۲۱)
شماره تماس واحد اداری: ۰۲۱۲۲۳۳۰۰۰ (داخلی ۵۴۰۲)
ایمیل: support [@] mobillet.ir