مرکز پشتیبانی

کارت هدیه

کارت هدیه را در چه مبالغی می‌توان خرید؟

کارت هدیه در مبالغ یک میلیون، دو میلیون، سه میلیون، پنج میلیون، ده میلیون و بیست میلیون ریالی امکان خرید در موبایلت را دارد.

از بین طرح های موجود مبلغ مورد نیاز به من نمایش داده نمیشود، علت چیست؟

در مواردی امکان دارد موجودی یک مبلغ یا طرح خاص تمام شود لذا در اپلیکیشن نمایش داده نخواهد شد.

آیا امکان واریز وجه به کارت هدیه وجود دارد؟

خیر – امکان واریز وجه یا شارژ مجدد کارت هدیه وجود ندارد.

برای خرید اینترنتی توسط کارت هدیه رمز دوم پویا ارسال نمیشود، چکار کنم؟

برای خرید اینترنتی توسط کارت هدیه نیاز به رمز دوم ایستا دارید که باید از خود پرداز های سامانی دریافت نمایید.

کارت هدیه ی من منقضی شده است چه کار کنم ؟

در صورت منقضی شدن کارت هدیه با به همراه داشتن برگه‌ی رمز و مدارک شناسایی خود(کارت ملی) به نزدیک ترین شعبه ی بانک سامان مراجعه و کارت جدیدی دریافت نمایید.

زمان ارسال کارت هدیه را چگونه تغییر بدم ؟

امکان تغییر زمان ارسال کارت هدیه پس از اتمام خرید وجود ندارد. در شرایط اضطراری لطفا از طریق لاگین در اپلیکیشن موبایلت > منوی سایر > بخش پشتیبانی راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

چگونه از وضعیت کارت هدیه خریداری شده مطلع شوم ؟

با ورود به تب خرید کارت هدیه بخش سفارش من می توانید از وضعیت کارت هدیه خود مطلع شوید.

اگر کارت هدیه در زمان انتخاب شده به من تحویل نشد چه کار کنم ؟

برای پیگیری این موضوع لطفا وارد تب سایر > مرکز پشتیبانی > گفتگوی آنلاین شوید و از طریق گفتگو‌ی آنلاین با کارشناسان پشتیبانی موبایلت از آخرین وضعیت مرسوله خود مطلع شوید.

چگونه کارت هدیه خودم رو فعال کنم ؟

فعالسازی کارت هدیه پس از لاگین ازمسیر زیر امکانپذیر است :

۱- ورود به تب پرداخت و بخش کارت هدیه

۲-ورود به تب سفارشات من

۳-انتخاب کارت هدیه خریداری شده و وارد کردن ( اسکن بارکد ) شماره ی کارت

۴- تایید فعالسازی کارت هدیه

اگر کارتی که دریافت کردم با سفارش من مغایرت داشت چه کار کنم ؟

برای پیگیری این موضوع لطفا وارد تب سایر > مرکز پشتیبانی > گفتگوی آنلاین شوید و از طریق گفتگو‌ی آنلاین با کارشناسان پشتیبانی موبایلت مشکل خود را مطرح نمایید.

امکان سفارش بیش از یک کارت هدیه در یک خرید وجود دارد ؟

خیر - در حال حاضر در یک بار خرید صرفا امکان درخواست و خرید یک کارت هدیه وجود دارد.

آیا میتوانم مبلغ کارت هدیه را به صورت نقدی از خودپرداز دریافت کنم ؟

بله - برداشت پول نقد فقط از طریق خودپردازهای بانک سامان امکانپذیر می باشد.

چنانچه کارت هدیه پس از فعالسازی فاقد موجودی بود چه‌کار کنم ؟

برای پیگیری این موضوع لطفا وارد تب سایر ==> مرکز پشتیبانی ==> گفتگوی آنلاین شوید و از طریق گفتگو آنلاین با کارشناسان پشتیبانی موبایلت مشکل خود را مطرح نمایید.

از کارت هدیه در چه مواردی می توان استفاده کرد ؟

از کارت هدیه در موارد زیر می توان استفاده کرد :

۱- دریافت وجه نقد از خودپردازهای سامانی

۲-خرید اینترنتی با استفاده از رمز دوم ایستا و cvv2

۳-خرید شارژ و پرداخت قبوض

آیا پس از خرید امکان لغو کردن سفارش وجود دارد

خیر - پس از اتمام خرید و پرداخت وجه امکان لغو سفارش وجود ندارد.

کارمزد بانکی و هزینه عملیات و ارسال شامل چه هزینه هایی است ؟

کارمزد بانکی شامل هزینه ی جسم و صدور کارت میباشد.
هزینه‌ی عملیات و ارسال هم شامل کلیه هزینه های مربوط به عملیات و لجستیک تحویل کارت هدیه درب منزل مشتری است.

در زمان تحویل کارت هدیه امکان حضور ندارم، امکان دارد شخص دیگری کارت را تحویل بگیرد؟

بله – با توجه به اینکه کارت هدیه غیر فعال می‌باشد امکان تحویل کارت به شخص دیگر نیز وجود دارد.

آیا از کارت غیر سامانی امکان خرید کارت هدیه وجود دارد ؟

خیر - در حال حاضر صرفا از طریق سپرده‌های سامانی امکان خرید کارت هدیه وجود دارد.

چرا در هنگام وارد کردن آدرس در پروسه خرید کارت هدیه با خطای”خارج از محدوده” مواجه میشوم ؟

در حال حاظر امکان خرید کارت هدیه صرفا در مناطق ۲۲ گانه تهران وجود داشته ودر صورت انتخاب آدرس خارج از محدوده با خطا مواجه خواهید شد.

نسخه PWA

نسخه وب آپدیت نشده و صرفا ۳ آیکون دارد؟

در صورتیکه نسخه وب شما آپدیت نشده و فقط آیکون های انتقال ، موبایلت و سایر (خالی) را داشته باشد باید کش (Cash) نسخه را به طریق زیر پاک کنید.

Setting ➜ Safari ➜ Advanced ➜ Search in website data ➜ Mobillet

موبایلت را سرچ کرده و با کشیدن آن به سمت چپ،  آن را حذف کنید. الان کش پاک شده و دوباره وارد آیکون موبایلت و یا لینک app.mobillet.ir  شوید.

 
چکار کنم که هر دفعه لازم نباشه وارد لینک app.sb24.ir بشم؟

باید لینک موبایلت را به صفحه گوشی خود اضافه کنید. برای این کار از مسیر زیر وارد شوید:

در مرورگر سافاری لینک app.mobillet.ir وارد کرده سپس در نوار پایین  دکمه share 🡑 را انتخاب کنید. سپس در منوی باز شده گزینه add to home screen  را انتخاب کرده و  در مرحله بعد روی گزینه Add کلیک کنید.

 
لاگین نمی‌کند و پیغام VPN ”خود را قطع کنید” را می دهد؟

در این صورت وی پی ان خود را قطع کرده و صفحه را با انگشت بالا و پایین کنید . این حالتی است که سیستم باید تشخیص دهد که ربات وارد نشده لذا شاید لازم باشد نام کاربری را پاک کرده و آن را توسط خودتان وارد کنید.

چگونه در نسخه وب اثر انگشت یا چهره خود را ثبت کنم؟

در این صورت دو مسیر زیر را چک کنید:

  1. Setting ➜ password & account ➜ Autofill password
  2. Setting ➜ Touch ID & Passcode ➜ Autofill password

در هر دو حالت باید گزینه Autofill password روشن باشد. از این به بعد در لاگین پیشنهاد اثر انگشت ظاهر شده و می توانید با اثر انگشت یا چهره خود وارد شوید.

کارتم منقضی شده است و از شعبه روی همان شماره کارت قبلی، کارت جدیدی دریافت کردم اما در موبایلت قادر به انتقال وجه نیستم
در هنگام اخذ کارت جدید، می‌باید با مراجعه به خودپرداز مجددا برای خود رمز دومی تعریف کنید.
وارد نسخه وب شده ولی هنگام لاگین لود نکرده و وارد نمی شود؟

در این حالت ممکن است مشکل از اینترنت باشد لذا اینترنت خود را عوض کنید. در غیر این صورت مانند حالت اول کش (Cash) موبایلت خود را پاک کنید به روش زیر:

Setting ➜ Safari ➜ Advanced ➜ Search in website data ➜ Mobillet

موبایلت را سرچ کرده و با کشیدن آن به سمت چپ آن را حذف کنید. الان کش پاک شده و دوباره وارد آیکون موبایلت و یا لینک app.mobillet.ir  شوید.

 
وقتی از نسخه وب خارج میشم و مجدد وارد میشم برنامه هنگ میکنه ؟

نسخه ios  گوشی خودتون رو از طریق setting ➜ general ➜ software update  به آخرین نسخه آپدیت کنید

رمز دوم و CVV2

کارت جدیدی از شعبه دریافت کردم ولی رمز دوم آن را ندارم؛ چه کار کنم؟
برای دریافت رمز دوم باید به یکی از خودپردازهای بانک‌ سامان مراجعه کرده و رمز جدیدی را برای کارت خود تعریف نمایید.
رمز دوم خودم را فراموش کرده‌ام؛ چه کار کنم؟
برای دریافت رمز دوم باید به یکی از خودپردازهای بانک‌ سامان مراجعه کرده و رمز جدیدی را برای کارت خود تعریف نمایید.
می‌خواهم رمز دوم خود را تغییر دهم؛ چه کنم؟
برای تغییر رمز دوم خود می‌توانید وارد اپ شده و در منوی اصلی (موبایلت) و در تب کارت‌ها، روی آیکون سه نقطه اشاره کنید تا گزینه‌های مختلف برای شما به نمایش در آید. از میان گزینه‌ها روی تغییر رمز دوم اشاره کنید.
می‌خواهم CVV2 خود را تغییر دهم؛ چه کنم؟
عدد CVV2 روی کارت شما درج شده است و قابلیت تغییر ندارد
کارتم منقضی شده است و از شعبه روی همان شماره کارت قبلی، کارت جدیدی دریافت کردم اما در موبایلت قادر به انتقال وجه نیستم
در هنگام اخذ کارت جدید، می‌باید با مراجعه به خودپرداز مجددا برای خود رمز دومی تعریف کنید.

شماره شبا

چگونه شماره شبای سپرده‌های خودم را بدست آورم؟
برای بدست‌آوردن شماره شبا تنها کافی است وارد موبایلت شده و در منوی سایر روی محاسبه شبا اشاره کنید. در آنجا ضمن رویت شماره شبا به تفکیک هر سپرده، می‌توانید آن را کپی کرده و یا از طریق برنامه‌های دیگر هچون تلگرام، با دیگران به اشتراک بگذارید.
آیا می‌شود از روی شماره کارت و یا سپرده، شماره شبا را به دست آورم؟
برای بدست‌آوردن شماره شبای سامانی کافی است تا وارد موبایلت شده و از منوی سایر روی گزینه محاسبه شبا اشاره کنید. در آنجا می‌توانید با داشتن شماره کارت و یا سپرده، شماره شبا را محاسبه کنید. برای کارت‌ها و یا حساب‌های غیرسامانی اما باید به سایت همان بانک مراجعه نمایید.

شماره حساب

چگونه شماره حساب خودم را بفهمم؟
برای بدست‌آوردن شماره حساب کافی است وارد اپ شده و در منوی اصلی (موبایلت) بر تب سپرده‌ها اشاره کنید. در این بخش تمامی سپرده‌های شما به همراه شماره آن (شماره حساب) قابل رویت است.

مغایرت

مبلغی را انتقال دادم و از حساب کم شده ولی به حساب مقصد نرسیده است؛ چه کار باید بکنم؟
برای پیگیری این موضوع با داشتن شماره پیگیری با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ (مرکز سامان ارتباط) تماس حاصل فرمایید.
مبلغی را انتقال دادم و در موبایلت به خطا خورد؛ اما مبلغ از حسابم کسر شده است. چه ‌کار باید بکنم؟
برای پیگیری این موضوع با داشتن شماره پیگیری با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ (مرکز سامان ارتباط) تماس حاصل فرمایید.
شارژ / بسته‌ای خریداری کردم و مبلغ از حساب کسر شده اما شارژ رخ نداده است؛ چه‌ کار باید بکنم؟
برای پیگیری این موضوع با داشتن شماره پیگیری با شماره 02184080 (شرکت سامان پرداخت کیش) تماس حاصل فرمایید.
مبالغی از کارتخوان فروشگاهی به حساب واریز نشده است؛ چه ‌کار باید بکنم؟
برای پیگیری این موضوع با داشتن شماره پیگیری با شماره 02184080 (شرکت سامان پرداخت کیش) تماس حاصل فرمایید.

تراکنش‌ها

چگونه گردش حسابم را در موبایلت مشاهده کنم؟
برای مشاهده تراکنش‌های خود می‌توانید وارد اپ شده و از منوی اصلی (موبایلت) روی کارت و یا سپرده خود اشاره کنید و لیست تراکنش‌های اخیر خود را به طور کامل مشاهده کنید. همچنین در منوی داشبورد می‌توانید با انتخاب سپرده و ماه مورد نظر، تمام تراکنش‌های خود را به تفکیک دسته‌های مختلف واریز و برداشت مشاهده نمایید.
چگونه جزئیات یک تراکنش را مشاهده کنم؟
"برای مشاهده جزئیات تراکنش خود می‌توانید روی هر کدام از تراکنش‌های خود اشاره کنید تا اطلاعات کاملی از تراکنش را شامل مبدا، مقصد، نام دارنده حساب مقصد، تاریخ انجام تراکنش، توضیحات تراکنش و ... مشاهده کنید. لیست تراکنش‌ها نیز هم با اشاره روی هر یک از دسته‌های منوی داشبورد و هم با اشاره روی هر یک از کارت‌ها یا سپرده‌های منوی موبایلت قابل دسترسی است. "
چگونه روی انتقالات خودم توضیحاتی را اضافه کنم؟
برای افزودن توضیحات خاص خود روی هر انتقال کافی است تا در مرحله آخر انتقال و به هنگام تایید نهایی بخش توضیحات تراکنش را پر نمایید. این توضیحات روی جزئیات هر تراکنش، بعده‌ها قابل مشاهده است.

پرمراجعه‌ها

چگونه یک کارت، سپرده یا شماره شبایی را به پر مراجعه‌های خود اضافه کنیم؟
پس از ورود مبلغ و انتخاب مقصد، در مرحله تایید نهایی و انتخاب مبدا، در پایین صفحه گزینه افزودن به پر مراجعه‌ها را انتخاب کنید. پس از این اتفاق در بخش انتخاب مقصد، پر مراجعه‌ها به نمایش در می‌آید.
چگونه یک کارت، سپرده یا شماره شبایی را از پر مراجعه‌های خود حذف کنیم؟
"در گوشی‌های اندرویدی برای حذف، در مرحله انتخاب مقصد که لیست پر مراجعه‌ها نمایش داده می‌شود، انگشت خود را روی حساب پر مراجعه گرفته و نگه دارید تا منوی حذف کارت نمایان شود. در گوشی‌های iOS ای برای حذف، در مرحله انتخاب مقصد که لیست پر مراجعه‌ها نمایش داده می‌شود، انگشت خود را روی حساب پر مراجعه نگه داشه و به راست بکشید تا حذف شود. "

انتقال

چگونه از کارت غیر سامانی کارت‌به‌کارت کنیم؟
در منوی انتقال پس از ورود مبلغ و انتخاب کارت مقصد، در بخش انتخاب مبدا کارت‌های سامانی خود را به سمت چپ کشیده تا گزینه افزودن کارت جدید نمایان شود. حال کارت غیرسامانی خود را وارد کرده تا انتقال انجام شود.
محدودیت سقف کارت‌به‌کارت از مبدا غیر سامان چقدر است؟
سقف انتقال کارتی برای مبدا غیر سامانی، طبق مصوبه بانک مرکزی، روزانه یک میلیون تومان است.
میخوام انتقال وجه سپرده به سپرده انجام بدم چی کار باید بکنم؟
برای انتقال وجه سپرده به سپرده به منوی انتقال> ورود مبلغ مورد نظر > زدن کلید ادامه> انتخاب سپرده به سپرده از منوی بالای صفحه> وارد کردن شماره حساب > انتقال
چگونه سقف انتقال خود را تغییر دهم؟

برای تغییر در سقف انتقال خود باید به یکی از شعب بانک سامان مراجعه نمایید.

ورود به موبایلت

رمز موبایلت را چگونه بدست آوردم؟
برای دریافت رمز موبایلت (رمز اینترنت بانک) باید به یکی از شعب بانک سامان مراجعه نمایید. اگر از نت‌بانک سامان استفاده می‌کنید، موبایلت با همان رمز کار می‌کند.
رمز خود را فراموش کردم/رمزم مسدود شده است؛ چه کار باید بکنم؟

در صورت فراموشی با استفاده از دکمه فراموشی رمز عبور در صفحه ی اول برنامه رمز خود را تغییر دهید. برای این کار نیاز به کد ملی خود به همراه شماره کارت بانکی سامانی، رمز دوم اینترنتی و CVV2 آن کارت دارید.  

شناسه مشتری موبایلت چیست؟

شناسه مشتری یا نام کاربری موبایلت عدد وسط شماره سپرده شماست. برای مثال اگر شماره سپرده شما 111-222-3333333-1 است، شناسه مشتری شما 3333333 است. برای دیدن شماره سپرده خود می‌توانید پیامک‌های بانکی خود را چک کنید.

چگونه باید اثر انگشت خود را فعال کنم؟
برای فعال کردن اثر انگشت وارد اپلیکیشن شده. به منوی سایر و بخش تنظیمات امنیتی مراجعه نموده و اثر انگشت را فعال نمایید.

موجودی

می‌خواهم موجودی کارت‌های خودم را ببینم؛ چه کار باید بکنم؟
وارد اپ شده و از منوی اصلی (موبایلت) روی هر کارت و یا سپرده خود اشاره کنید تا موجودی در لحظه آن را مشاهده کنید.

عملیات روی کارت

چگونه کارت خود را باطل کنم؟
برای ابطال کارت خود کافی است وارد اپ شده و در منوی اصلی (موبایلت) روی آیکون سه نقطه کارت خود اشاره کنید تا بخشی باز شود. آخرین گزینه آن ابطال کارت است.
چگونه شماره کارت خود را کپی کرده و یا به اشتراک بگذارم؟
برای کپی‌کردن و یا اشتراک‌گذاری کارت خود کافی است وارد اپ شده و در منوی اصلی (موبایلت) روی آیکون سه نقطه کارت خود اشاره کنید تا بخشی باز شود. در آنجا هر دو گزینه کپی و اشتراک‌گذاری نمایان است.
چگونه شماره شبای کارت سامانی خودم را بفهمم؟
برای فهم شماره شبای کارت خود کافی است وارد اپ شده و در منوی اصلی (موبایلت) روی آیکون سه نقطه کارت خود اشاره کنید تا بخشی باز شود. در آنجا گزینه محاسبه شبا قابل انتخاب است.
چگونه رمز دوم کارت خود را تغییر دهم؟
برای تغییر رمز دوم کارت خود کافی است وارد اپ شده و در منوی اصلی (موبایلت) روی آیکون سه نقطه کارت خود اشاره کنید تا بخشی باز شود. در آنجا گزینه تغییر رمز دوم کارت نمایان است.

موبایلت

چگونه رمز موبایلت خودم را تغییر دهم؟
وارد اپ شده و در منوی سایر روی گزینه تنظیمات امنیتی اشاره کرده و وارد بخش تغییر رمز نت‌بانک سامان شوید.
چگونه نام کاربری رو در موبایلت عوض کنم ؟

وارد موبایلت شده و در منوی سایر روی گزینه تنظیمات امنیتی اشاره کرده و وارد بخش تغییر نام کاربری شوید.

اگر یادمان برود که بعد از استفاده از موبایلت خارج شویم و یا گوشی مورد سرقت قرار گیرد؛ فرد می‌تواند حسابمان را خالی کند؟

در صورتی که پس از ورود به موبایلت ۵ دقیقه از سرویسی استفاده نشود، به طور خودکار از موبایلت خارج می‌شود و باید دوباره وارد شد.

چرا موبایلت از اجرای خود در گوشی‌های روت‌شده جلوگیری می‌کند؟
گوشی‌های کاستوم و یا روت‌شده می‌توانند به راحتی دسترسی به رمز و شناسه شما پیدا کرده و لذا دسترسی کاملی به حساب شما داشته باشند. لذا برای حفظ امنیت حساب کاربران، از اجرای موبایلت در گوشی‌های روت‌شده جلوگیری می‌شود.
گوشی من روت نیست اما موبایلت خطای روت‌ شدن می‌دهد؛ دلیلش چیست؟

ممکن است که روی گوشی خود نرم‌افزارهایی همچون لاکی پچر نصب داشته باشید که رفتاری مشابه روت‌شدن دارد.

سامانه پیامکی

با توجه به اینکه پیامک بانک فعال است چرا پیامک مربوط به تراکنش انجام شده دریافت نمی‌شود؟

برای پیگیری این موضوع با شماره 0216422 تماس حاصل فرمایید. پاینده باشید تیم موبایلت

آدرس: خیابان ولیعصر - خیابان آفریقا - کوچه رحیمی - پ ۴۳ - طبقه دوم

شماره تماس پشتیبانی : ۶۴۲۲-۰۲۱

شماره تماس واحد اداری : ۲۶۲۹۳۹۱۷-۰۲۱

ایمیل: support [@] mobillet.ir 


 تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار های مالی هوشمند سامان می‌باشد. ۱۴۰۰©