مرکز پشتیبانی

ورود به موبایلت

چگونه موبایلت را فعالسازی کنم؟

برای فعالسازی غیرحضوری موبایلت میتوانید از دکمه فعالسازی در صفحه ورود به موبایلت استفاده کنید. برای این کار نیاز به کد ملی خود به همراه شماره کارت بانکی سامانی، رمز دوم اینترنتی و CVV2 آن کارت دارید.

رمز خود را فراموش کردم / رمزم مسدود شده است؛ چه کار باید بکنم؟

در صورت فراموشی با استفاده از دکمه فراموشی رمز عبور در صفحه ی اول برنامه رمز خود را تغییر دهید. برای این کار نیاز به کد ملی خود به همراه شماره کارت بانکی سامانی، رمز دوم اینترنتی و CVV2 آن کارت دارید.

نام کاربری من در موبایلت چیست؟

به طور پیشفرض نام کاربری شما ، شماره مشتری شماست. شماره مشتری شما نیز عدد وسط شماره سپرده شماست. برای مثال اگر شماره سپرده شما 1-2222222-333-444 است، شناسه مشتری شما 2222222 است. برای دیدن شماره سپرده خود می‌توانید پیامک‌های بانکی خود را نیز چک کنید.

انتقال وجه

از طریق موبایلت تا چه سقفی امکان انتقال دارم؟

کارت به کارت از مبدا سامانی : تا 10 میلیون تومان

کارت به کارت از مبدا غیرسامانی : تا 1 میلیون تومان

سپرده به سپرده (بین سامانی) : در صورت عدم محدودیت سقف در شعبه تا 50 میلیون تومان

پایا و ساتنا (بین بانکی) : در صورت عدم محدودیت سقف در شعبه از 10000 تومان تا 50 میلیون تومان از طریق شبا و از 15 میلیون تومان تا حداکثر 100 میلیون تومان ( در صورت افزایش سقف در شعبه ) از طریق ساتنا

تسویه کارت به کارت و سپرده به سپرده، چقدر زمان می‌برد؟

تسویه کارت به کارت و سپرده به سپرده به صورت آنی انجام می‌شود.

تسویه پایا، چقدر زمان می‌برد؟

ساعت تسویه های حواله پایا در روزهای غیر تعطیل، 3:30 بامداد، 10:30 صبح و 13:30 بوده و مبالغ ثبتی شما در اولین دوره بعد از ثبت در بازه های زمانی مذکور تسویه خواهد شد.
درصورت ثبت درخواست در روزهای تعطیل یا پس از ساعت 13:30 عملیات شما در روزکاری بعد انجام شده و مبلغ آن از سقف آن روز کسر خواهد شد.

تسویه ساتنا، چقدر زمان می‌برد؟

حواله های ساتنا در روزهای غیر تعطیلی بین ساعت 8:00 الی 13:45 تسویه می گردند و تسویه حواله های ثبت شده در روزهای تعطیل یا بعد از ساعت 13:45 به اولین روز کاری موکول شده و مبلغ آن از سقف روز بعد کسر خواهد شد.

چگونه می‌توانم سقف انتقال خود را افزایش دهم؟

سقف انتقال کارت به کارت قابل تغییر نمی‌باشد اما برای سایر انواع انتقال با مراجعه حضوری به شعب سامان می‌توانید سقف انتقال وجه خود را افزایش دهید.

سقف انتقال پایا و ساتنا خود را افزایش داده‌ام اما خطای محدودیت سقف دریافت میکنم؟!

توجه داشته باشید اگر زمان تسویه انتقال روز قبل شما ، در روز جاری انجام شده باشد ، مبلغ انتقال داده شده از سقف روز جاری شما کسر خواهد شد.

چگونه می‌توانم کارت غیرسامانی خود را به موبایلت اضافه کنم؟

برای افزودن کارت های غیرسامانی می‌توانید با ورود به تب کارت و سپرده و زدن روی آیکون افزودن کارت در بالای صفحه، کارت های غیرسامانی خود را به موبایلت اضافه کنید.

چگونه می‌توانم انتقال اشتباه / عدم تسویه انتقال خود را پیگیری کنم؟

برای پیگیری انتقال وجه اشتباه و یا عدم تسویه انتقال خود، با شماره 0216422 تماس حاصل فرمایید.

چگونه در انتقال وجه کارت ، سپرده یا شبای مقصد را ذخیره کنم؟

با ورود به تب انتقال وجه و ورود به مرحله انتخاب کارت مقصد، از دکمه افزودن کارت / سپرده / شبا برای ذخیره آن استفاده بفرمایید.

چگونه کارت ، سپرده یا شبایی که از قبل ذخیره کرده‌ام، حذف کنم؟

در نسخه اندروید و IOS می‌توانید با نگه داشتن روی هر مورد، پس از لحظه‌ای گزینه حذف را مشاهده کنید.

در نسخه تحت وب (PWA) نیز میتوانید با نگه داشتن روی هر مورد و کشیدن آن به سمت راست، آن را حذف کنید.

چگونه بین کارت ، سپرده یا شبا های پرمراجعه، شخص مورد نظر را جست و جو کنم؟

می‌توانید با ورود به تب انتقال وجه و در مرحله انتخاب کارت مقصد، روی آیکون ذره بین در بالای صفحه برای جست و جو  بزنید.

چگونه میتوانم مبلغی را از طریق شناسه واریز انتقال دهم؟

برای انتقال وجه با شناسه ، میتوانید وارد تب موبایلت شده و از بخش انتقال وجه ، گزینه با شناسه واریز را انتخاب کنید.

صورتحساب

چگونه صورتحساب (تراکنش های) مربوط به کارت یا سپرده خود را مشاهده کنم؟

برای مشاهده تراکنش های مربوط به کارت یا سپرده مورد نظر خود می‌توانید وارد تب کارت و سپرده شده و با زدن روی کارت یا سپرده مورد نظر، همه تراکنش های مربوط به آن را مشاهده کنید. همچنین در منوی داشبورد می‌توانید با انتخاب سپرده و ماه مورد نظر، تمام تراکنش‌های خود را به تفکیک دسته‌های مختلف واریز و برداشت مشاهده نمایید.

چگونه می‌توانم بین تراکنش های خود، جست و جو کنم؟

میتوانید با مراجعه به تب داشبورد و انتخاب سپرده و ماه مورد نظر ، روی بخش مشاهده صورتحساب اشاره کرده و آیکون ذره بین را برای جست و جو از بالای صفحه انتخاب کنید.

چگونه جزئیات یک تراکنش را مشاهده کنم؟

برای مشاهده جزئیات تراکنش خود می‌توانید روی هر کدام از تراکنش‌های خود اشاره کنید تا اطلاعات کاملی از تراکنش را شامل مبدا، مقصد، نام دارنده حساب مقصد، تاریخ انجام تراکنش، توضیحات تراکنش و ... مشاهده کنید. لیست تراکنش‌ها نیز هم با اشاره روی هر یک از دسته‌های منوی داشبورد و هم با اشاره روی هر یک از کارت‌ها یا سپرده‌های منوی کارت و سپرده قابل دسترسی است.

چگونه روی انتقالات خودم توضیحاتی را اضافه کنم؟

برای افزودن توضیحات خاص خود روی هر انتقال کافی است تا در مرحله آخر انتقال و به هنگام تایید نهایی بخش توضیحات تراکنش را پر نمایید. این توضیحات روی جزئیات هر تراکنش، بعد‌ها قابل مشاهده و ویرایش است.

چگونه رسید تراکنش خود را دریافت کنم؟

پس از تکمیل انتقال و صدور رسید میتوانید با اشاره گزینه ذخیره/ارسال رسید در بالای صفحه آن را ذخیره کنید یا به اشتراک بگذارید. این رسید در بعد ها در پایین بخش جزئیات تراکنش نیز قابل دریافت و اشتراک گذاری است.

اطلاعات حساب

چگونه شماره حساب خود را بفهمم؟

شماره حساب یا سپرده خود را هم می‌توانید از طریق ورود به تب کارت و سپرده و انتخاب بخش سپرده ها، مشاهده کنید و هم به پیامک های ارسالی بانک توجه کنید.

چگونه شماره شبای سپرده های خود را به دست آورم؟

برای بدست‌آوردن شماره شبا تنها کافی است وارد موبایلت شده و در منوی سایر روی محاسبه شبا اشاره کنید. در آنجا ضمن رویت شماره شبا به تفکیک هر سپرده، می‌توانید آن را کپی کرده و یا از طریق برنامه‌های دیگر همچون تلگرام، با دیگران به اشتراک بگذارید.

آیا می‌شود از روی شماره کارت و یا سپرده، شماره شبا را به دست آورم؟

برای بدست‌آوردن شماره شبای سامانی کافی است تا وارد موبایلت شده و از منوی سایر روی گزینه محاسبه شبا اشاره کنید. در آنجا می‌توانید با داشتن شماره کارت و یا سپرده، شماره شبا را محاسبه کنید. اما برای کارت‌ها و یا حساب‌های غیرسامانی باید به سایت همان بانک مراجعه نمایید.

خدمات کارت

چگونه شماره کارت خود را کپی کرده و یا به اشتراک بگذارم؟

برای کپی‌کردن و یا اشتراک‌گذاری کارت خود کافی است وارد اپ شده و در تب کارت و سپرده روی آیکون سه نقطه کارت خود اشاره کنید تا بخشی باز شود. در آنجا هر دو گزینه کپی و اشتراک‌گذاری نمایان است.

چگونه شماره شبای کارت سامانی خودم را بفهمم؟

برای مشاهده شماره شبای کارت خود کافی است وارد اپ شده و در تب کارت و سپرده روی آیکون سه نقطه کارت خود اشاره کنید تا بخشی باز شود. در آنجا گزینه محاسبه شبا قابل انتخاب است.

چگونه میتوانم سپرده های متصل به کارت خود را مشاهده کنم؟

برای مشاهده سپرده متصل به کارت خود کافی است بعد از ورود به تب کارت و سپرده ، روی آیکون سه نقطه کنار کارت اشاره کنید و بخش سپرده های متصل به کارت را انتخاب کنید.

چگونه میتوانم عنوان کارت خود را در موبایلت ویرایش کنم؟

برای ویرایش عنوان کارت خود کافی است بعد از ورود به تب کارت و سپرده ، روی آیکون سه نقطه کنار کارت اشاره کنید و بخش ویرایش عنوان را انتخاب کنید.

چگونه میتوانم برای صدور مجدد و دریافت غیرحضوری کارت بانکی از طریق موبایلت اقدام کنم؟

برای تمامی سپرده ها به جز سپرده وین و سپرده جاری 24 میتونید از طریق زیر درخواست غیرحضوری کارت جدید ثبت نمایید.

وارد تب کارت و سپرده شده و روی آیکون سه نقطه کنار کارت مورد نظر بزنید و گزینه صدور مجدد کارت رو انتخاب کنید.

 

چگونه میتوانم رمز اول کارت خود را در صورت فراموشی مجدد دریافت کنم؟

 برای دریافت رمز اول جدید کارت خود کافی است بعد از ورود به تب کارت و سپرده ، روی آیکون سه نقطه کنار کارت مورد نظر اشاره کنید و بخش فراموشی / دریافت رمز اول کارت را انتخاب کنید.

چگونه میتوانم در صورت سرقت یا مفقودی کارت خود را مسدود کنم؟

برای مسدودی کارت کافی است بعد از ورود به تب کارت و سپرده ، روی آیکون سه نقطه کنار کارت بزنید و گزینه ابطال کارت را انتخاب کنید.

در صورت مسدودی کارت ، چگونه میتوانم به رفع آن اقدام کنم؟

رفع مسدودی کارت ، تنها با مراجعه حضوری به شعبه قابل انجام است.

چگونه میتوانم کارت غیرسامانی خود را از موبایلت حذف کنم؟

برای حذف کارت غیرسامانی ای که قبلا به موبایلت اضافه کرده اید ، لازم وارد تب کارت و سپرده شده و بعد زدن رو آیکون سه نقطه کنار کارت ، گزینه حذف کارت را انتخاب کنید.

 

کارتم منقضی شده است و از شعبه روی همان شماره کارت قبلی، کارت جدیدی دریافت کردم اما در موبایلت قادر به انتقال وجه نیستم؟

در هنگام اخذ کارت جدید، می‌باید با مراجعه به خودپرداز مجددا برای خود رمز دومی تعریف کنید.

درصورت عدم مشاهده کارت سامانی خود در موبایلت ، باید چه اقدامی انجام دهم؟

برای این موضوع در ابتدا وارد تب سایر و بخش سپرده های منتخب شده و سپرده مربوط به کارت مورد نظر را فعال و ذخیره کنید. سپس وارد تب کارت و سپرده شوید. اگر همچنان کارت مورد نظر در تب کارت و سپرده قابل مشاهده نبوده ، کارت شما مسدود شده است.

خدمات سپرده

چگونه میتوانم اقدام به افتتاح غیرحضوری سپرده جدید در بانک سامان کنم؟

این امکان در حال حاضر برای مشتریان سامانی وجود دارد و میتوانید با مراجعه به تب سایر گزینه افتتاح سپرده را انتخاب کرده و به صورت غیرحضوری اقدام به افتتاح سپرده مورد نظر خود نمایید.

چگونه شماره سپرده خود را کپی کرده و یا به اشتراک بگذارم؟

برای کپی‌کردن و یا اشتراک‌گذاری کارت خود کافی است وارد اپ شده و در تب کارت و سپرده از بالای صفحه بخش سپرده ها را انتخاب و روی آیکون سه نقطه سپرده خود اشاره کنید تا بخشی باز شود. در آنجا هر دو گزینه کپی و اشتراک‌گذاری نمایان است.

چگونه شماره شبای کارت سامانی خودم را بفهمم؟

برای مشاهده شماره شبای کارت خود کافی است وارد اپ شده و در تب کارت و سپرده روی آیکون سه نقطه کارت خود اشاره کنید تا بخشی باز شود. در آنجا گزینه محاسبه شبا قابل انتخاب است.

چگونه میتوانم کارت های متصل به سپرده خود را مشاهده کنم؟

برای مشاهده کارت متصل به سپرده خود کافی است بعد از ورود به تب کارت و سپرده و انتخاب بخش سپرده ها از بالای صفحه ، روی آیکون سه نقطه کنار سپرده اشاره کنید و بخش کارت های متصل به سپرده را انتخاب کنید.

چگونه میتوانم عنوان سپرده خود را در موبایلت ویرایش کنم؟

برای ویرایش عنوان سپرده خود کافی است بعد از ورود به تب کارت و سپرده ، روی آیکون سه نقطه کنار سپرده اشاره کنید و بخش ویرایش عنوان را انتخاب کنید.

چگونه میتوانم سپرده های خود را در موبایلت فعال/غیرفعال کنم؟

برای فعال / غیرفعالسازی سپرده میتوانید وارد تب سایر و بخش سپرده های منتخب شده و سپرده های مورد نظر خود را فعال/غیرفعال نمایید.

خدمات پرداخت

چگونه میتوانم برای سیمکارت خود شارژ / اینترنت خریداری کنم؟

میتوانید با مراجعه به تب موبایلت و ورود به بخش شارژ / اینترنت ، اقدام به خرید شارژ / اینترنت برای اپراتور های همراه اول ، ایرانسل ، رایتل و سامانتل نمایید.

چگونه میتوانم قبوض خود را در موبایلت پرداخت کنم؟

میتوانید با مراجعه به تب موبایلت و ورود به بخش قبض ، قبوض خدماتی خود از جمله : آب و فاضلاب ، برق ، گاز ، تلفن ثابت ، عوارض شهرداری و تلفن همراه را پرداخت نمایید.

آیا امکان واریز قبض تلفن همراه با شماره همراه وجود دارد؟

بله – قبوض مربوط به تلفن همراه را میتوانید بدون شناسه قبض و با شماره همراه واریز نمایید.

شارژ / بسته‌ای خریداری کردم و مبلغ از حساب کسر شده اما شارژ رخ نداده است؛ چه‌ کار باید بکنم؟

برای پیگیری این موضوع با داشتن شماره پیگیری با شماره 021۶۴۲۲ (واحد سامان ارتباط) تماس حاصل فرمایید.

قبضی پرداخت کرده ام اما پس از ۴۸ ساعت هنوز تسویه نشده است؛ چه کار باید بکنم؟

برای پیگیری این موضوع با داشتن شماره پیگیری با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ (واحد سامان ارتباط) تماس حاصل فرمایید.

چگونه میتوانم شماره خود را جهت خرید مجدد شارژ یا بسته ذخیره کنم؟

با ورود به بخش خرید شارژ و بسته ، میتوانید با اشاره روی بخش افزودن شماره ، شماره های مورد نظر خود را به بخش پرمراجعه اضافه بفرمایید.

چگونه میتوانم قبض خود را برای پرداخت مجدد ، ذخیره کنم؟

میتوانیم با ورود به بخش قبض ، با اشاره روی بخش افزودن قبض ، شناسه قبض خود را وارد و قبض مورد نظر را به قبوض پرمراجعه اضافه کنیم.

چگونه میتوانم سوابق خرید شارژ و بسته یا پرداخت قبض خود را مشاهده کنم؟

برای مشاهده سوابق پرداخت های خود ، میتوانید وارد تب موبایلت شده و روی بخش پرداخت های من بزنید تا سوابق خرید شارژ و بسته و پرداخت قبض خود را به تفکیک مشاهده کنید.

رمز کارت

چگونه برای کارت بانکی خود رمز اول جدید دریافت کنم؟

برای دریافت رمز اول جدید کارت خود کافی است بعد از ورود به تب کارت و سپرده ، روی آیکون سه نقطه کنار کارت مورد نظر اشاره کنید و بخش فراموشی / دریافت رمز اول کارت را انتخاب کنید.

چگونه میتوانم رمز دوم کارت خود را تغییر دهم؟

برای تغییر رمز دوم میتوانید وارد تب کارت و سپرده شده و روی آیکون سه نقطه کنار کارت بزنید و گزینه تغییر رمز دوم کارت را انتخاب کنید.

چگونه میتوانم رمز دوم ایستای کارت خود را فعال کنم؟

برای فعالسازی رمز دوم ایستای کارت خود میتوانید با مراجعه حضوری به خودپرداز سامان ، از بخش مدیریت رمز ، اقدام به فعالسازی رمز دوم ایستای خود نمایید.

چگونه میتوانم رمز دوم پویای کارت خود را فعال کنم؟

برای فعالسازی رمز دوم پویا کارت خود میتوانید با مراجعه حضوری به خودپرداز سامان ، از بخش مدیریت رمز ، اقدام به فعالسازی رمز دوم پویای خود نمایید.

و یا با مراجعه به سایت بانک سامان ، نرم افزار رمزینه را نصب و فعال کنید.

آیا مسدودی رمز دوم ایستا ، موجب مسدودی رمز پویا میشود؟

بله در صورت مسدود شدن رمز دوم ایستا ، رمز پویای کارت شما نیز مسدود خواهد شد.

در صورت مسدودی رمز دوم ، چگونه اقدام به رفع مسدودی کنم؟

برای رفع مسدودی رمز دوم ایستا و پویا ، میبایست با مراجعه به خودپرداز سامان ، از طریق بخش مدیریت رمز ، مجددا اقدام به فعالسازی رمز ایستا و همچنین رمز پویا نمایید.

نسخه تحت وب (PWA)

نسخه وب آپدیت نشده و صرفا ۳ آیکون دارد؟

در صورتیکه نسخه وب شما آپدیت نشده و فقط آیکون های انتقال ، موبایلت و سایر (خالی) را داشته باشد باید کش (Cash) نسخه را به طریق زیر پاک کنید.

Setting ➜ Safari ➜ Advanced ➜ Search in website data ➜ Mobillet

موبایلت را سرچ کرده و با کشیدن آن به سمت چپ،  آن را حذف کنید. الان کش پاک شده و دوباره وارد آیکون موبایلت و یا لینک app.sb24.ir  شوید.

چکار کنم که هر دفعه لازم نباشه وارد لینک app.sb24.ir بشم؟

باید لینک موبایلت را به صفحه گوشی خود اضافه کنید. برای این کار از مسیر زیر وارد شوید:

در مرورگر سافاری لینک app.sb24.ir وارد کرده سپس در نوار پایین  دکمه share 🡑 را انتخاب کنید. سپس در منوی باز شده گزینه add to home screen + را انتخاب کرده و  در مرحله بعد روی گزینه Add کلیک کنید.

لاگین نمی‌کند و پیغام VPN ”خود را قطع کنید” را می دهد؟

در این صورت وی پی ان خود را قطع کرده و صفحه را با انگشت بالا و پایین کنید . این حالتی است که سیستم باید تشخیص دهد که ربات وارد نشده لذا شاید لازم باشد نام کاربری را پاک کرده و آن را توسط خودتان وارد کنید.

چگونه در نسخه وب اثر انگشت یا چهره خود را ثبت کنم؟

در این صورت دو مسیر زیر را چک کنید:

Setting ➜ password & account ➜ Autofill password

Setting ➜ Touch ID & Passcode ➜ Autofill password

در هر دو حالت باید گزینه Autofill password روشن باشد. از این به بعد در لاگین پیشنهاد اثر انگشت ظاهر شده و می توانید با اثر انگشت یا چهره خود وارد شوید.

در صورتی هر دو مورد بالا فعال بوده و همچنان نمیتوانستید با اثر انگشت یا فیس ایدی وارد شوید، مجدد وارد setting گوشی خود شده و به بخش passwords وارد شوید.

از بالای صفحه ایکون + را بزنید و در صفحه باز شده در بخش سایت app.sb24.ir  را بزنید و در بخش username و password اطلاعات مربوط به موبایلت خود را وارد کنید.

وارد نسخه وب شده ولی هنگام لاگین لود نکرده و وارد نمی شود؟

در صورتیکه نسخه وب شما آپدیت نشده و فقط آیکون های انتقال ، موبایلت و سایر (خالی) را داشته باشد باید کش (Cash) نسخه را به طریق زیر پاک کنید.

Setting ➜ Safari ➜ Advanced ➜ Search in website data ➜ Mobillet

موبایلت را سرچ کرده و با کشیدن آن به سمت چپ،  آن را حذف کنید. الان کش پاک شده و دوباره وارد آیکون موبایلت و یا لینک app.sb24.ir  شوید.

وقتی از نسخه وب خارج میشم و مجدد وارد میشم برنامه هنگ میکنه ؟

نسخه  IOS گوشی خودتون رو از طریق setting ➜ general ➜ software update  به آخرین نسخه آپدیت کنید.

تنظیمات کاربری و امنیتی

برای تغییر شماره تلفن همراه بانکی خود چه اقدامی باید انجام دهم؟

برای تغییر شماره همراه بانکی خود باید وارد تب سایر شده و روی بخش حساب کاربری بزنید و گزینه تغییر شماره تلفن همراه را انتخاب کنید.

چگونه اطلاعات کاربری خود را در موبایلت تغییر دهم؟

برای ویرایش اطلاعات کاربری خود (از جمله نام ، نام خانوادگی ، تصویر پروفایل و ایمیل ) وارد تب سایر شده و روی بخش حساب کاربری بزنید. در این بخش میتوانید زدن روی بخش ویرایش ، اقدام به اصلاح یا تغییر اطلاعات خود کنید.

چگونه نام کاربری موبایلت خود را تغییر دهم؟

برای تغییر نام کاربری خود میتوانید وارد تب سایر ، بخش تنظیمات امنیتی شده و گزینه تغییر نام کاربری را انتخاب کنید.

چگونه رمز موبایلت خود را تغییر دهم؟

برای تغییر رمز موبایلت میتوانید وارد تب سایر ، بخش تنظیمات امنیتی شده و گزینه تغییر رمز نت بانک سامان را انتخاب کنند.

چگونه باید اثر انگشت خود را فعال کنم؟

برای فعال کردن اثر انگشت وارد اپلیکیشن شده. به منوی سایر و بخش تنظیمات امنیتی مراجعه نموده و اثر انگشت را فعال نمایید. فقط توجه داشته باشید برای استفاده از این امکان در موبایلت باید ورود با اثر انگشت در تنظیمات امنیتی تلفن همراهتان نیز باید فعال باشد.

اگر یادمان برود که بعد از استفاده از موبایلت خارج شویم و یا گوشی مورد سرقت قرار گیرد؛ فرد می‌تواند حسابمان را خالی کند؟

در صورتی که پس از ورود به موبایلت ۵ دقیقه از سرویسی استفاده نشود، به طور خودکار از موبایلت خارج می‌شود و باید دوباره وارد شد.

چرا موبایلت از اجرای خود در گوشی‌های روت‌شده جلوگیری می‌کند؟

گوشی‌های کاستوم و یا روت‌شده می‌توانند به راحتی دسترسی به رمز و شناسه شما پیدا کرده و لذا دسترسی کاملی به حساب شما داشته باشند. لذا برای حفظ امنیت حساب کاربران، از اجرای موبایلت در گوشی‌های روت‌شده جلوگیری می‌شود.

گوشی من روت نیست اما موبایلت خطای روت‌ شدن می‌دهد؛ دلیلش چیست؟

ممکن است که روی گوشی خود نرم‌افزارهایی همچون لاکی پچر نصب داشته باشید که رفتاری مشابه روت‌شدن دارد.

چگونه میتونم دستگاه های وارد شده به حساب کاربری خود را ببینم و آنان را حذف کنم؟

برای مشاهده دستگاه های فعال در حساب کاربریتان ، میتوانید وارد تب سایر شده و روی بخش تنظیمات امنیتی بزنید و گزینه دستگاه های فعال را انتخاب کنید و دستگاه هایی را که تمایل دارید، حذف کنید.

پیامک

برای فعالسازی پیامک های واریز و برداشت چه اقدامی باید انجام دهم؟

برای فعالسازی پیامک های اطلاع رسانی خود میتوانید وارد تب سایر شده و بخش فعالسازی پیامک تراکنش را انتخاب کنید.

مدیریت چک

چگونه میتوانم دسته چک های خود را مشاهده کنم؟

برای مشاهده دسته چک ها میتوانید با ورود به تب سایر ، بخش مدیریت چک را انتخاب کرده و روی بخش دسته چک ها اشاره کنید.

چگونه میتوانم از وضعیت برگه چک خود مطلع شوم؟

برای مشاهده وضعیت برگه چک ، بعد از ورود به بخش دسته چک ها ، میتوانید با انتخاب دسته چک مورد نظر ، وضعیت برگه چک های خود را مشاهده کنید.

چگونه یکی از برگه چک های خود را مسدود کنم؟

میتوانید با ورود به بخش دسته چک ها و انتخاب دسته چک مورد نظر ، برگه چک های خود را مشاهده کنید. کافیست روی برگه چک مورد نظر نگه دارید ( در نسخه تحت وب، برگه چک را به سمت راست بکشید) تا گزینه مسدود سازی آن را مشاهده کنید.

چگونه برگه چک سامانی خود را در سامانه صیاد صادر کنم؟

برای صدور برگه چک خود، میتوانید با مراجعه به تب سایر و انتخاب بخش مدیریت چک ، گزینه صدور را انتخاب کنید.

یا میتوانم برگه چک غیرسامانی خود را در موبایلت صادر کنم؟

صدور اولیه چک بانکی، تنها از همراه بانک یا اینترنت بانک خود آن بانک امکان پذیر است.

لذا موبایلت تنها امکان صدور چک های سامانی را دارد.

چگونه برگه چک دریافتی خود را در سامانه صیاد به شخص دیگری منتقل کنم؟

برای انتقال چک به شخص دیگر، میتوانید با مراجعه به تب سایر و انتخاب بخش مدیریت چک ، گزینه انتقال را انتخاب کنید.

چگونه برگه چک دریافتی خود را در سامانه صیاد تایید / رد کنم؟

برای تایید / رد چک دریافتی از دیگران، میتوانید با مراجعه به تب سایر و انتخاب بخش مدیریت چک ، گزینه تایید / رد را انتخاب کنید.

چگونه وضعیت برگه چک خود را در سامانه صیاد استعلام کنم؟

برای استعلام چک خود، میتوانید با مراجعه به تب سایر و انتخاب بخش مدیریت چک ، گزینه استعلام را انتخاب کنید.

چگونه میتوانم چکی که با اطلاعات اشتباه در سامانه ثبت کرده ام ، ویرایش کنم؟

امکان ویرایش چک در سامانه صیاد وجود ندارد و تنها راه اصلاح این موضوع ، رد چک توسط گیرنده می باشد تا شما بتوانید مجدد همان چک را با اطلاعات صحیح صادر کنید.

کارت هدیه

کارت هدیه را در چه مبالغی می‌توان خرید؟

کارت هدیه در مبالغ یک میلیون، دو میلیون، سه میلیون، پنج میلیون، ده میلیون و بیست میلیون ریالی امکان خرید در موبایلت را دارد.

از بین طرح های موجود مبلغ مورد نیاز به من نمایش داده نمیشود، علت چیست؟

در مواردی امکان دارد موجودی یک مبلغ یا طرح خاص تمام شود لذا در اپلیکیشن نمایش داده نخواهد شد.

آیا امکان واریز وجه به کارت هدیه وجود دارد؟

خیر – امکان واریز وجه یا شارژ مجدد کارت هدیه وجود ندارد.

برای خرید اینترنتی توسط کارت هدیه رمز دوم پویا ارسال نمیشود، چکار کنم؟

برای خرید اینترنتی توسط کارت هدیه نیاز به رمز دوم ایستا دارید که باید از خود پرداز های سامانی دریافت نمایید.

کارت هدیه ی من منقضی شده است چه کار کنم ؟

در صورت منقضی شدن کارت هدیه با به همراه داشتن برگه‌ی رمز و مدارک شناسایی خود(کارت ملی) به نزدیک ترین شعبه ی بانک سامان مراجعه و کارت جدیدی دریافت نمایید.

زمان ارسال کارت هدیه را چگونه تغییر بدم ؟

امکان تغییر زمان ارسال کارت هدیه پس از اتمام خرید وجود ندارد. در شرایط اضطراری لطفا از طریق لاگین در اپلیکیشن موبایلت > منوی سایر > بخش پشتیبانی راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

چگونه از وضعیت کارت هدیه خریداری شده مطلع شوم ؟

با ورود به تب خرید کارت هدیه بخش سفارش من می توانید از وضعیت کارت هدیه خود مطلع شوید.

اگر کارت هدیه در زمان انتخاب شده به من تحویل نشد چه کار کنم ؟

برای پیگیری این موضوع لطفا وارد تب سایر > مرکز پشتیبانی > گفتگوی آنلاین شوید و از طریق گفتگو‌ی آنلاین با کارشناسان پشتیبانی موبایلت از آخرین وضعیت مرسوله خود مطلع شوید.

چگونه کارت هدیه خودم رو فعال کنم ؟

فعالسازی کارت هدیه پس از لاگین ازمسیر زیر امکانپذیر است :

ورود به تب پرداخت و بخش کارت هدیه

ورود به تب سفارشات من

انتخاب کارت هدیه خریداری شده و وارد کردن ( اسکن بارکد ) شماره ی کارت

تایید فعالسازی کارت هدیه

اگر کارتی که دریافت کردم با سفارش من مغایرت داشت چه کار کنم ؟

برای پیگیری این موضوع لطفا وارد تب سایر > مرکز پشتیبانی > گفتگوی آنلاین شوید و از طریق گفتگو‌ی آنلاین با کارشناسان پشتیبانی موبایلت مشکل خود را مطرح نمایید.

امکان سفارش بیش از یک کارت هدیه در یک خرید وجود دارد ؟

در حال حاضر در یک بار خرید امکان درخواست چند کارت، تنها از یک طرح و مبلغ امکان پذیرست.

آیا میتوانم مبلغ کارت هدیه را به صورت نقدی از خودپرداز دریافت کنم ؟

بله - برداشت پول نقد فقط از طریق خودپردازهای بانک سامان امکانپذیر می باشد.

چنانچه کارت هدیه پس از فعالسازی فاقد موجودی بود چه‌کار کنم ؟

برای پیگیری این موضوع لطفا وارد تب سایر ==> مرکز پشتیبانی ==> گفتگوی آنلاین شوید و از طریق گفتگو آنلاین با کارشناسان پشتیبانی موبایلت مشکل خود را مطرح نمایید.

از کارت هدیه در چه مواردی می توان استفاده کرد ؟

از کارت هدیه در موارد زیر می توان استفاده کرد :

دریافت وجه نقد از خودپردازهای سامانی

خرید اینترنتی با استفاده از رمز دوم ایستا و cvv2

خرید شارژ و پرداخت قبوض

آیا پس از خرید امکان لغو کردن سفارش وجود دارد؟

خیر - پس از اتمام خرید و پرداخت وجه امکان لغو سفارش وجود ندارد.

کارمزد بانکی و هزینه عملیات و ارسال شامل چه هزینه هایی است ؟

کارمزد بانکی شامل هزینه ی جسم و صدور کارت (5000 تومان) میباشد.

هزینه‌ی عملیات و ارسال هم شامل کلیه هزینه های مربوط به عملیات (7000 تومان) و لجستیک تحویل کارت هدیه درب منزل مشتری (15000 تومان) است.

در زمان تحویل کارت هدیه امکان حضور ندارم، امکان دارد شخص دیگری کارت را تحویل بگیرد؟

بله – با توجه به اینکه کارت هدیه غیر فعال می‌باشد امکان تحویل کارت به شخص دیگر نیز وجود دارد.

آیا از کارت غیر سامانی امکان خرید کارت هدیه وجود دارد ؟

خیر - در حال حاضر صرفا از طریق سپرده‌های سامانی امکان خرید کارت هدیه وجود دارد.

پایانه فروشگاهی

چگونه وارد بخش مربوط به پایانه های فروشگاهی در موبایلت شوم؟

برای ورود به بخش پایانه های فروشگاهی ، ابتدا وارد تب سایر شده و بخش پایانه های فروشگاهی را انتخاب کنید.

دستگاه کارتخوان سامان دارم اما پذیرنده خود را در موبایلت مشاهده نمیکنم؟

در صورتیکه کارتخوان شما متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش بوده و متصل به حساب سامانی شماست ، اما در بخش بخش پایانه های فروشگاهی آن را مشاهده نمیکنید ، میتوانید جهت پیگیری موضوع ، مشکل را به پشتیبانی موبایلت اطلاع دهید.

چگونه میتوانم تراکنش های مربوط به دستگاه کارتخوان خود را مشاهده کنم؟

میتوانید با ورود به تب سایر و انتخاب بخش پایانه های فروشگاهی ، دستگاه کارتخوان مورد نظر را انتخاب و جزئیات تراکنش های روزانه خود را ، به تفکیک وضعیت تسویه آنان مشاهده کنید.

مبالغی از کارتخوان فروشگاهی به حساب واریز نشده است؛ چه ‌کار باید بکنم؟

برای پیگیری این موضوع با داشتن شماره پیگیری با شماره 02184080 (شرکت سامان پرداخت کیش) تماس حاصل فرمایید.

تسهیلات بانکی

چگونه اقساط تسهیلات خود را پرداخت کنم؟

با توجه به خودکار بودن برداشت اقساط در بانک سامان ، جهت پرداخت اقساط کافیست سپرده مربوط به تسهیلات ، در روز رسید قسط ، موجودی متناسب با قسط شما را داشته باشد تا به صورت خودکار پرداخت اقساط شما انجام شود.

از کدوم بخش میتوانم جزئیات تسهیلات و اقساط خود را مشاهده کنم؟

برای این موضوع وارد تب سایر بشید ، از بخش تسهیلات بانکی میتونید جزئیات تسهیلات شامل: مبلغ کل ، باقیمانده ، پرداخت شده و کلیه جزئیات اقساط و زمان سر رسید آن را مشاهده کنید.

آدرس: خیابان ولیعصر - خیابان آفریقا - کوچه رحیمی - پ ۴۳ - طبقه دوم

شماره تماس پشتیبانی : ۶۴۲۲-۰۲۱

شماره تماس واحد اداری : ۲۶۲۹۳۹۱۷-۰۲۱

ایمیل: support [@] mobillet.ir 


 تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار های مالی هوشمند سامان می‌باشد. ۱۴۰۰©