برای فعالسازی غیرحضوری موبایلت میتوانید از دکمه فعالسازی در صفحه ورود به موبایلت استفاده کنید. برای این کار نیاز به کد ملی خود به همراه شماره کارت بانکی سامانی، رمز دوم اینترنتی (ایستا) و CVV2 آن کارت دارید.
در صورت فراموشی با استفاده از دکمه فراموشی رمز عبور در صفحه ی اول برنامه رمز خود را تغییر دهید. برای این کار نیاز به کد ملی خود به همراه شماره کارت بانکی سامانی، رمز دوم اینترنتی (ایستا) و CVV2 آن کارت دارید.
به طور پیشفرض نام کاربری شما ، شماره مشتری شماست. شماره مشتری شما نیز عدد وسط شماره سپرده شماست. برای مثال اگر شماره سپرده شما 1-2222222-333-444 است، شناسه مشتری شما 2222222 است. برای دیدن شماره سپرده خود میتوانید پیامکهای بانکی خود را نیز چک کنید.
کارت به کارت از مبدا سامانی : تا ۱۰ میلیون تومان
کارت به کارت از مبدا غیرسامانی : تا ۱ میلیون تومان
سپرده به سپرده (بین سامانی) : در صورت عدم محدودیت سقف در شعبه تا ۱۰۰ میلیون تومان
پایا و ساتنا (بین بانکی) : در صورت عدم محدودیت سقف در شعبه از ۱۰۰۰۰ تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان از طریق شبا و از ۵۰ میلیون تومان تا حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان ( در صورت افزایش سقف در شعبه ) از طریق ساتنا
تسویه کارت به کارت و سپرده به سپرده به صورت آنی انجام میشود.
حواله پایا، در روزهای غیر تعطیل و در یکی از بازههای زمانی (۴:۳۰ الی ۶:۰۰) ، (۱۱:۰۰ الی ۱۳:۰۰) ، (۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰) و (۱۸:۴۵ الی ۲۰) تسویه میشود. همچنین این عملیات در روزهای تعطیل به روز کاری بعد منتقل میگردد و مبلغ انتقال یافته از سقف همان روز کسر خواهد شد.
حواله ساتنا، روزهای غیر تعطیل بین ساعت ۸:۰۰ الی ۱۳:۴۵ حداکثر تا یک ساعت تسویه و حوالههای ثبت شده بعد از ساعت ۱۳:۴۵ یا روزهای تعطیل، به اولین روز کاری بعد موکول میشود و مبلغ انتقال یافته از سقف روز اجرا کسر میشود.
سقف انتقال کارت به کارت قابل تغییر نمیباشد اما برای سایر انواع انتقال با مراجعه حضوری به شعب سامان میتوانید سقف انتقال وجه خود را افزایش دهید.
توجه داشته باشید اگر زمان تسویه انتقال روز قبل شما ، در روز جاری انجام شده باشد ، مبلغ انتقال داده شده از سقف روز جاری شما کسر خواهد شد.
برای افزودن کارت های غیرسامانی میتوانید با ورود به تب کارت و سپرده و زدن روی آیکون افزودن کارت در بالای صفحه، کارت های غیرسامانی خود را به موبایلت اضافه کنید.
برای پیگیری انتقال وجه اشتباه و یا عدم تسویه انتقال خود، با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ تماس حاصل فرمایید.
یا از طریق این لینک اقدام به ثبت مغایرت بفرمایید.
با ورود به تب انتقال وجه و ورود به مرحله انتخاب مقصد، از دکمه افزودن کارت / سپرده / شبا برای ذخیره آن استفاده بفرمایید.
در نسخه اندروید و IOS میتوانید با نگه داشتن روی هر مورد، پس از لحظهای گزینه حذف را مشاهده کنید.
در نسخه تحت وب (PWA) نیز میتوانید با نگه داشتن روی هر مورد و کشیدن آن به سمت راست، آن را حذف کنید.
میتوانید با ورود به تب انتقال وجه و در مرحله انتخاب مقصد، روی آیکون ذرهبین در بالای صفحه برای جستوجو بزنید.
برای انتقال وجه با شناسه ، میتوانید وارد تب موبایلت شده و از بخش انتقال وجه ، گزینه با شناسه واریز را انتخاب کنید.
برای مشاهده تراکنش های مربوط به کارت یا سپرده مورد نظر خود میتوانید وارد تب کارت و سپرده شده و با زدن روی کارت یا سپرده مورد نظر، همه تراکنش های مربوط به آن را مشاهده کنید. همچنین در منوی داشبورد میتوانید با انتخاب سپرده و ماه مورد نظر، تمام تراکنشهای خود را به تفکیک دستههای مختلف واریز و برداشت مشاهده نمایید.
میتوانید با مراجعه به تب داشبورد و انتخاب سپرده و ماه مورد نظر، روی بخش مشاهده صورتحساب اشاره کرده و آیکون ذرهبین را برای جستوجو از بالای صفحه انتخاب کنید.
برای مشاهده جزئیات تراکنش خود میتوانید روی هر کدام از تراکنشهای خود اشاره کنید تا اطلاعات کاملی از تراکنش را شامل مبدا، مقصد، نام دارنده حساب مقصد، تاریخ انجام تراکنش، توضیحات تراکنش و ... مشاهده کنید. لیست تراکنشها نیز هم با اشاره روی هر یک از دستههای منوی داشبورد و هم با اشاره روی هر یک از کارتها یا سپردههای منوی کارت و سپرده قابل دسترسی است.
برای افزودن توضیحات خاص خود روی هر انتقال کافی است تا در مرحله آخر انتقال و به هنگام تایید نهایی بخش توضیحات تراکنش را پر نمایید. این توضیحات روی جزئیات هر تراکنش، بعدها قابل مشاهده و ویرایش است.
پس از تکمیل انتقال و صدور رسید می توانید با اشاره گزینه ذخیره/ارسال رسید در بالای صفحه آن را ذخیره کنید یا به اشتراک بگذارید. این رسید در بعد ها در پایین بخش جزئیات تراکنش نیز قابل دریافت و اشتراکگذاری است.
شماره حساب یا سپردههای خود را هم میتوانید از طریق ورود به تب پروفایل و انتخاب بخش سپردههای منتخب مشاهده کنید و هم به پیامکهای ارسالی بانک توجه کنید.
برای به دستآوردن شماره شبا تنها کافی است وارد موبایلت شده و در منوی سایر روی محاسبه شبا اشاره کنید. در آنجا ضمن رویت شماره شبا به تفکیک هر سپرده، میتوانید آن را کپی کرده و یا از طریق برنامههای دیگر همچون تلگرام، با دیگران به اشتراک بگذارید.
برای بدستآوردن شماره شبای سامانی کافی است تا وارد موبایلت شده و از منوی پروفایل روی گزینه محاسبه شبا اشاره کنید. در آنجا میتوانید با داشتن شماره کارت و یا سپرده، شماره شبا را محاسبه کنید. اما برای کارتها و یا حسابهای غیرسامانی باید به سایت همان بانک مراجعه نمایید.
برای کپیکردن و یا اشتراکگذاری کارت خود کافی است وارد اپ شده و در تب کارت و سپرده روی آیکون سه نقطه کارت خود اشاره کنید تا بخشی باز شود. در آنجا هر دو گزینه کپی و اشتراکگذاری نمایان است.
برای مشاهده شماره شبای کارت خود کافی است وارد اپ شده و در تب کارت و سپرده روی آیکون سه نقطه کارت خود اشاره کنید تا بخشی باز شود. در آنجا گزینه محاسبه شبا قابل انتخاب است.
برای مشاهده سپرده متصل به کارت خود کافی است بعد از ورود به تب کارت و سپرده ، روی آیکون سه نقطه کنار کارت اشاره کنید و بخش سپردههای متصل به کارت را انتخاب کنید.
برای ویرایش عنوان کارت خود کافی است بعد از ورود به تب کارت و سپرده ، روی آیکون سه نقطه کنار کارت اشاره کنید و بخش ویرایش عنوان را انتخاب کنید.
برای تمامی سپردهها به جز سپرده جاری میتونید از طریق زیر درخواست غیرحضوری کارت جدید ثبت نمایید.
وارد تب کارت و سپرده شده و روی آیکون سه نقطه کنار کارت مورد نظر بزنید و گزینه صدور مجدد کارت رو انتخاب کنید.
برای دریافت رمز اول جدید کارت خود کافیاست بعد از ورود به تب کارت و سپرده ، روی آیکون سه نقطه کنار کارت مورد نظر اشاره کنید و بخش فراموشی / دریافت رمز اول کارت را انتخاب کنید.
برای مسدودی کارت کافیاست بعد از ورود به تب کارت و سپرده ، روی آیکون سه نقطه کنار کارت بزنید و گزینه ابطال کارت را انتخاب کنید.
رفع مسدودی کارت ، تنها با مراجعه حضوری به شعبه قابل انجام است.
اما در صورت عدم نیاز به شماره کارت قبل میتوانید از طریق سپرده اقدام به درخواست کارت نمایید.
برای حذف کارت غیرسامانی ای که قبلا به موبایلت اضافه کردهاید ، لازم وارد تب کارت و سپرده شده و بعد زدن رو آیکون سه نقطه کنار کارت ، گزینه حذف کارت را انتخاب کنید.
برای این موضوع در ابتدا وارد تب پروفایل و بخش سپرده های منتخب شده و سپرده مربوط به کارت مورد نظر را فعال و ذخیره کنید. سپس وارد تب کارت و سپرده شوید. اگر همچنان کارت مورد نظر در تب کارت و سپرده قابل مشاهده نبود، کارت شما مسدود شده است.
در صورتیکه مشتری بانک سامان نیستید در صفحه اولیه موبایلت روی بخش افتتاح حساب زده و فرآیند مربوطه را تکمیل نمایید.
در صورتیکه در حال حاضر مشتری بانک سامان هستید، میتوانید با مراجعه به تب پروفایل گزینه افتتاح سپرده را انتخاب کرده و به صورت غیرحضوری اقدام به افتتاح سپرده مورد نظر خود نمایید.
برای کپیکردن و یا اشتراکگذاری کارت خود کافیاست وارد اپ شده و در تب کارت و سپرده از بالای صفحه بخش سپردهها را انتخاب و روی آیکون سه نقطه سپرده خود اشاره کنید تا بخشی باز شود. در آنجا هر دو گزینه کپی و اشتراکگذاری نمایان است.
برای مشاهده شماره شبای کارت خود کافیاست وارد اپ شده و در تب کارت و سپرده روی آیکون سه نقطه کارت خود اشاره کنید تا بخشی باز شود. در آنجا گزینه محاسبه شبا قابل انتخاب است.
برای مشاهده کارت متصل به سپرده خود کافی است بعد از ورود به تب کارت و سپرده و انتخاب بخش سپردهها از بالای صفحه ، روی آیکون سه نقطه کنار سپرده اشاره کنید و بخش کارت های متصل به سپرده را انتخاب کنید.
برای ویرایش عنوان سپرده خود کافیاست بعد از ورود به تب کارت و سپرده ، روی آیکون سه نقطه کنار سپرده اشاره کنید و بخش ویرایش عنوان را انتخاب کنید.
برای فعال/غیرفعالسازی سپرده میتوانید وارد تب سایر و بخش سپردههای منتخب شده و سپردههای مورد نظر خود را فعال/غیرفعال نمایید.
میتوانید با مراجعه به تب موبایلت و ورود به بخش شارژ / اینترنت ، اقدام به خرید شارژ / اینترنت برای اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل ، رایتل و سامانتل نمایید.
میتوانید با مراجعه به تب موبایلت و ورود به بخش قبض ، قبوض خدماتی خود از جمله : آب و فاضلاب ، برق ، گاز ، تلفن ثابت ، عوارض شهرداری و تلفن همراه را پرداخت نمایید.
بله – قبوض مربوط به تلفن همراه را میتوانید بدون شناسه قبض و با شماره همراه واریز نمایید.
برای پیگیری این موضوع با داشتن شماره پیگیری با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ (واحد سامان ارتباط) تماس حاصل فرمایید.
برای پیگیری این موضوع با داشتن شماره پیگیری با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ (واحد سامان ارتباط) تماس حاصل فرمایید.
با ورود به بخش خرید شارژ و بسته ، میتوانید با اشاره روی بخش افزودن شماره ، شمارههای مورد نظر خود را به بخش پرمراجعه اضافه بفرمایید.
میتوانیم با ورود به بخش قبض ، با اشاره روی بخش افزودن قبض ، شناسه قبض خود را وارد و قبض مورد نظر را به قبوض پرمراجعه اضافه کنیم.
برای مشاهده سوابق پرداختهای خود ، میتوانید وارد تب موبایلت شده و روی بخش پرداختهای من بزنید تا سوابق خرید شارژ و بسته و پرداخت قبض خود را به تفکیک مشاهده کنید.
برای دریافت رمز اول جدید کارت خود کافیاست بعد از ورود به تب کارت و سپرده ، روی آیکون سه نقطه کنار کارت مورد نظر اشاره کنید و بخش فراموشی / دریافت رمز اول کارت را انتخاب کنید.
برای تغییر رمز دوم میتوانید وارد تب کارت و سپرده شده و روی آیکون سه نقطه کنار کارت بزنید و گزینه مدیریت رمز دوم ایستا را انتخاب کنید.
برای فعالسازی/غیرفعالسازی رمز دوم میتوانید وارد تب کارت و سپرده شده و روی آیکون سه نقطه کنار کارت بزنید و گزینه مدیریت رمز دوم ایستا را انتخاب کنید.
برای فعالسازی رمز دوم پویا میتوانید وارد تب کارت و سپرده شده و روی آیکون سه نقطه کنار کارت بزنید و گزینه فعالسازی رمز دوم پویا را انتخاب کنید.
برای رفع مسدودی رمز دوم ایستا و پویا، وارد تب کارت و سپرده شده و روی آیکون سه نقطه کنار کارت بزنید و گزینه مدیریت رمز دوم ایستا را انتخاب کنید.
در صورتیکه نسخه وب شما آپدیت نشده و فقط آیکون های انتقال ، موبایلت و پروفایل (خالی) را داشته باشد باید کش (Cash) نسخه را به طریق زیر پاک کنید.
Setting ➜ Safari ➜ Advanced ➜ Search in website data ➜ Mobillet
موبایلت را سرچ کرده و با کشیدن آن به سمت چپ، آن را حذف کنید. الان کش پاک شده و دوباره وارد آیکون موبایلت و یا لینک app.sb24.ir شوید.
باید لینک موبایلت را به صفحه گوشی خود اضافه کنید. برای این کار از مسیر زیر وارد شوید:
در مرورگر سافاری لینک app.sb24.ir وارد کرده سپس در نوار پایین دکمه share 🡑 را انتخاب کنید. سپس در منوی باز شده گزینه add to home screen + را انتخاب کرده و در مرحله بعد روی گزینه Add کلیک کنید.
در این صورت وی پی ان خود را قطع کرده و صفحه را با انگشت بالا و پایین کنید . این حالتی است که سیستم باید تشخیص دهد که ربات وارد نشده لذا شاید لازم باشد نام کاربری را پاک کرده و آن را توسط خودتان وارد کنید.
در این صورت دو مسیر زیر را چک کنید:
Setting ➜ password & account ➜ Autofill password
Setting ➜ Touch ID & Passcode ➜ Autofill password
در هر دو حالت باید گزینه Autofill password روشن باشد. از این به بعد در لاگین پیشنهاد اثر انگشت ظاهر شده و می توانید با اثر انگشت یا چهره خود وارد شوید.
در صورتی هر دو مورد بالا فعال بوده و همچنان نمیتوانستید با اثر انگشت یا فیس ایدی وارد شوید، مجدد وارد setting گوشی خود شده و به بخش passwords وارد شوید.
از بالای صفحه ایکون + را بزنید و در صفحه باز شده در بخش سایت app.sb24.ir را بزنید و در بخش username و password اطلاعات مربوط به موبایلت خود را وارد کنید.
در صورتیکه نسخه وب شما آپدیت نشده و فقط آیکون های انتقال ، موبایلت و سایر (خالی) را داشته باشد باید کش (Cash) نسخه را به طریق زیر پاک کنید.
Setting ➜ Safari ➜ Advanced ➜ Search in website data ➜ Mobillet
موبایلت را سرچ کرده و با کشیدن آن به سمت چپ، آن را حذف کنید. الان کش پاک شده و دوباره وارد آیکون موبایلت و یا لینک app.sb24.ir شوید.
نسخه iOS گوشی خودتون رو از طریق setting ➜ general ➜ software update به آخرین نسخه آپدیت کنید.
برای تغییر شماره همراه بانکی خود باید وارد تب پروفایل شده و روی بخش حساب کاربری بزنید و گزینه تغییر شماره تلفن همراه را انتخاب کنید.
برای ویرایش اطلاعات کاربری خود (از جمله نام ، نام خانوادگی ، تصویر پروفایل و ایمیل ) وارد تب پروفایل شده و روی بخش حساب کاربری بزنید. در این بخش میتوانید زدن روی بخش ویرایش ، اقدام به اصلاح یا تغییر اطلاعات خود کنید.
برای تغییر نام کاربری خود میتوانید وارد تب پروفایل ، بخش تنظیمات امنیتی شده و گزینه تغییر نام کاربری را انتخاب کنید.
برای تغییر رمز موبایلت میتوانید وارد تب پروفایل ، بخش تنظیمات امنیتی شده و گزینه تغییر رمز نت بانک سامان را انتخاب کنند.
برای فعال کردن اثر انگشت وارد اپلیکیشن شده. به منوی پروفایل و بخش تنظیمات امنیتی مراجعه نموده و اثر انگشت را فعال نمایید. فقط توجه داشته باشید برای استفاده از این امکان در موبایلت باید ورود با اثر انگشت در تنظیمات امنیتی تلفن همراهتان نیز باید فعال باشد.
در صورتی که پس از ورود به موبایلت ۵ دقیقه از سرویسی استفاده نشود، به طور خودکار از موبایلت خارج میشود و باید دوباره وارد شد.
گوشیهای کاستوم و یا روتشده میتوانند به راحتی دسترسی به رمز و شناسه شما پیدا کرده و لذا دسترسی کاملی به حساب شما داشته باشند. لذا برای حفظ امنیت حساب کاربران، از اجرای موبایلت در گوشیهای روتشده جلوگیری میشود.
ممکن است که روی گوشی خود نرمافزارهایی همچون لاکی پچر نصب داشته باشید که رفتاری مشابه روتشدن دارد.
برای مشاهده دستگاه های فعال در حساب کاربریتان ، میتوانید وارد تب پروفایل شده و روی بخش تنظیمات امنیتی بزنید و گزینه دستگاههای فعال را انتخاب کنید و دستگاههایی را که تمایل دارید، حذف کنید.
برای پیگیری این موضوع با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ تماس حاصل فرمایید.
برای فعالسازی پیامکهای تراکنش خود میتوانید وارد تب پروفایل شده و بخش فعالسازی پیامک تراکنش را انتخاب کنید.
برای مشاهده دستهچکها میتوانید با ورود به تب موبایلت ، بخش مدیریت چک را انتخاب کرده و روی بخش دستهچکها اشاره کنید.
برای مشاهده وضعیت برگه چک ، بعد از ورود به بخش دستهچکها ، میتوانید با انتخاب دستهچک مورد نظر ، وضعیت برگه چکهای خود را مشاهده کنید.
میتوانید با ورود به بخش دسته چکها و انتخاب دسته چک مورد نظر ، برگه چکهای خود را مشاهده کنید. کافیست روی برگه چک مورد نظر نگه دارید ( در نسخه تحت وب، برگه چک را به سمت راست بکشید) تا گزینه مسدود سازی آن را مشاهده کنید.
برای صدور برگه چک خود، میتوانید با مراجعه به تب موبایلت و انتخاب بخش مدیریت چک ، گزینه ثبت را انتخاب کنید.
صدور اولیه چک بانکی، تنها از همراهبانک یا اینترنتبانک خود آن بانک امکان پذیر است.
لذا موبایلت تنها امکان صدور چکهای سامانی را دارد.
برای انتقال چک به شخص دیگر، میتوانید با مراجعه به تب موبایلت و انتخاب بخش مدیریت چک ، گزینه انتقال را انتخاب کنید.
برای تایید / رد چک دریافتی از دیگران، میتوانید با مراجعه به تب موبایلت و انتخاب بخش مدیریت چک ، گزینه تایید / رد را انتخاب کنید.
برای استعلام چک خود، میتوانید با مراجعه به تب موبایلت و انتخاب بخش مدیریت چک ، گزینه استعلام را انتخاب کنید.
امکان ویرایش چک در سامانه صیاد وجود ندارد و تنها راه اصلاح این موضوع ، رد چک توسط گیرنده میباشد تا شما بتوانید مجدد همان چک را با اطلاعات صحیح صادر کنید.
با ورود به تب موبایلت و انتخاب بخش مدیریت چک، گزینه دستهچکها را انتخاب کرده و با انتخاب سه نقطه کنار برگه مورد نظر گزینه ابطال چک را انتخاب کنید.
کارت هدیه در مبالغ یک میلیون، دو میلیون، سه میلیون، پنج میلیون، ده میلیون و بیست میلیون ریالی امکان خرید در موبایلت را دارد.
در مواردی امکان دارد موجودی یک مبلغ یا طرح خاص تمام شود لذا در اپلیکیشن نمایش داده نخواهد شد.
خیر – امکان واریز وجه یا شارژ مجدد کارت هدیه وجود ندارد.
برای خرید اینترنتی توسط کارت هدیه نیاز به رمز دوم ایستا دارید که باید از خود پردازهای سامانی دریافت نمایید.
در صورت منقضی شدن کارت هدیه با همراه داشتن برگهی رمز و مدارک شناسایی خود(کارت ملی) به نزدیک ترین شعبهی بانک سامان مراجعه و کارت جدیدی دریافت نمایید.
امکان تغییر زمان ارسال کارت هدیه پس از اتمام خرید وجود ندارد. در شرایط اضطراری لطفا از طریق لاگین در اپلیکیشن موبایلت > منوی پروفایل > بخش پشتیبانی راهنمایی لازم را دریافت نمایید.
با ورود به بخش خرید کارت هدیه بخش سفارش من می توانید از وضعیت کارت هدیه خود مطلع شوید.
برای پیگیری این موضوع لطفا وارد تب پروفایل > مرکز پشتیبانی > گفتگوی آنلاین شوید و از طریق گفتگوی آنلاین با کارشناسان پشتیبانی موبایلت از آخرین وضعیت مرسوله خود مطلع شوید.
فعالسازی کارت هدیه پس از لاگین ازمسیر زیر امکانپذیر است :
ورود به تب موبایلت و بخش کارت هدیه
ورود به تب سفارشات من
انتخاب کارت هدیه خریداری شده و وارد کردن ( اسکن بارکد ) شمارهی کارت
تایید فعالسازی کارت هدیه
برای پیگیری این موضوع لطفا وارد تب پروفایل > مرکز پشتیبانی > گفتگوی آنلاین شوید و از طریق گفتگوی آنلاین با کارشناسان پشتیبانی موبایلت مشکل خود را مطرح نمایید.
در حال حاضر در یک بار خرید امکان درخواست چند کارت، تنها از یک طرح و مبلغ امکان پذیرست.
بله - برداشت پول نقد فقط از طریق خودپردازهای بانک سامان امکانپذیر می باشد.
برای پیگیری این موضوع لطفا وارد تب سایر ==> مرکز پشتیبانی ==> گفتگوی آنلاین شوید و از طریق گفتگو آنلاین با کارشناسان پشتیبانی موبایلت مشکل خود را مطرح نمایید.
از کارت هدیه در موارد زیر می توان استفاده کرد :
دریافت وجه نقد از خودپردازهای سامانی
خرید اینترنتی با استفاده از رمز دوم ایستا و cvv2
خرید شارژ و پرداخت قبوض
خیر - پس از اتمام خرید و پرداخت وجه امکان لغو سفارش وجود ندارد.
کارمزد بانکی شامل هزینهی جسم و صدور کارت (۵۰۰۰ تومان) میباشد.
هزینهی عملیات و ارسال هم شامل کلیه هزینههای مربوط به عملیات (۷۰۰۰ تومان) و لجستیک تحویل کارت هدیه درب منزل مشتری (۲۲۰۰۰ تومان) است.
بله – با توجه به اینکه کارت هدیه غیر فعال میباشد امکان تحویل کارت به شخص دیگر نیز وجود دارد.
خیر - در حال حاضر صرفا از طریق سپردههای سامانی امکان خرید کارت هدیه وجود دارد.
برای این موضوع لطفا از طریق مراجعه به سایت شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش مراجعه کنید.
برای ورود به بخش پایانههای فروشگاهی ، ابتدا وارد تب موبایلت شده و بخش خدمات کارتخوان را انتخاب کنید.
در صورتیکه کارتخوان شما متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش بوده و متصل به حساب سامانی شماست ، اما در بخش بخش پایانههای فروشگاهی آن را مشاهده نمیکنید ، میتوانید جهت پیگیری موضوع ، مشکل را به پشتیبانی موبایلت اطلاع دهید.
میتوانید با ورود به تب موبایلت و انتخاب بخش خدمات کارتخوان ، دستگاه کارتخوان مورد نظر را انتخاب و جزئیات تراکنشهای روزانه خود را ، به تفکیک وضعیت تسویه آنان مشاهده کنید.
برای پیگیری این موضوع با داشتن شماره پیگیری با شماره ۰۲۱۸۴۰۸۰(شرکت سامان پرداخت کیش) تماس حاصل فرمایید.
با توجه به خودکار بودن برداشت اقساط در بانک سامان ، جهت پرداخت اقساط کافیست سپرده مربوط به تسهیلات ، در روز رسید قسط ، موجودی متناسب با قسط شما را داشته باشد تا به صورت خودکار پرداخت اقساط شما انجام شود.
برای این موضوع وارد تب پروفایل بشید ، از بخش تسهیلات بانکی میتوانید جزئیات تسهیلات شامل: مبلغ کل ، باقیمانده ، پرداخت شده و کلیه جزئیات اقساط و زمان سر رسید آن را مشاهده کنید.
برای عضویت در سامانیوم پس از ورود به موبایلت در قسمت پروفایل/سایر، در قسمت بالای صفحه، نوار آبی رنگ را انتخاب کنید. اگر منوی سامانیوم در موبایلت شما نیست، لازم است اپلیکیشن موبایلت را از سایت بانک سامان یا کافه بازار بهروزرسانی کنید.
امتیاز وفاداری به حداقل مانده روز سپرده شما تعلق میگیرد و سقف آن ۱۵۰۰ امتیاز در روز است و با توجه به نوع سپرده شما متفاوت:
سپردههای قرضالحسنه جاری، جاری ۲۴، ساج، کوتاهمدت، وینسا و کوتاهمدت وین به ازای هر ۱۰۰ هزار ریال: یک امتیاز
لازم است بدانید سقف دریافت امتیاز روزانه، ۱۵۰۰ امتیاز به عنوان امتیاز وفاداری است.
با جمعآوری روزانه امتیاز وفاداری رده امتیازی شما که با ۴ رنگ مشخص میشود، بیشتر شده و از نردبان امتیازی، بالا خواهید رفت. بازه امتیازها به شرح زیر است:
طلایی بیش از ۱.۶۰۰.۰۰۰ امتیاز
لازم به ذکر است هر چه رده امتیازی شما در سامانیوم بالاتر از تخفیفها و بستههای قرعهکشی بیشتری بهرهمند میشوید.
امتیاز سامانی از طریق انجام تراکنش با کارت سامان به دست میآید. امتیازهای سامانی بر اساس نوع تراکنشها به شرح زیر است :
*کارت به کارت 5 امتیاز (کارت به کارت سامان به سامان امتیاز ندارد)
*خرید با کارت سامان از دستگاههای کارتخوان 1 امتیاز
*دریافت موجودی از خودپرداز 1 امتیاز
*پرداخت قبض و خرید شارژ از درگاه سامان 1 امتیاز
*ساتنا 30 امتیاز، سقف ماهانه 1500 امتیاز
*پایا 10 امتیاز ،سقف ماهانه 500 امتیاز
*واگذاری هر برگ چک بانکهای دیگر به حساب سامان 1 امتیاز و سقف ماهانه 100 امتیاز
سقف امتیاز سامانی روزانه 200 امتیاز است
لازم به ذکر است امتیازات بعد 24 تا 48 ساعت بروزرسانی شده و در سامانیوم قابل مشاهده است
ریز امتیازات سامانی را در بخش ( تاریخچه سامانیها)مشاهده نمایید
امتیازات به صورت خودکار محاسبه می گردد و اگر امتیازی به تراکنشی تعلق نگیرد به این معناست که جزو تراکنشهای امتیاز دار نیست.
به صفحه پروفایل/ سایر موبایلت وارد شده و نوار بالای صفحه که رنگ رده امتیازی شما را نشان میدهد، انتخاب کنید.وارد بسته قرعهکشی شوید کلیه اطلاعات مربوط به قرعهکشی در توضیحات بسته قید گردیده است سپس در صورت داشتن امتیاز کافی بسته را خریداری نمایید.لازم به ذکر است با هر بار خرید بسته کد قرعهکشی دریافت نمیکنید بلکه یک شانس برای شما لحاظ میگردد .شما میتوانید شانس خریداری شده خود را در بخش (خریدهای من) در تب (قرعهکشی) مشاهده نمایید.جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اسامی برندگان قرعهکشی به تب (سامانیوم) در سایت بانک سامان مراجعه نمایید.
برای خرید بستههای تخفیفی وارد قسمت پروفایل موبایلت شده وارد سامانیوم شده و بسته تخفیفی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید برای خرید کد تخفیف باید امتیاز کافی داشته باشید. شما میتوانید بسته مربوط به رده امتیازی خود را بخرید. میتوانید کد تخفیف خریداری شده خود را در بخش (خریدهای من) مشاهده نمایید. پس از خرید کد تخفیف وارد سایت مربوط به آن فروشگاه شوید و پس از نهایی کردن خرید خود،با اعمال کد تخفیف از مبلغ نهایی صورتحساب شما کاسته میشود. لازم به ذکر است کدها یک بار مصرف هستند بنابراین بعد از نهایی کردن خرید خود آن را وارد نمایید و از هرگونه تست کردن کدها خودداری فرمایید .نحوه استفاده از کدها در توضیحات بسته در موبایلت قید گردیده است خواهشمند است قبل از اقدام به خرید حتما کامل مطالعه فرمایید .در صورت بروز هر گونه مشکل با پشتیبانی آن فروشگاه تماس حاصل فرمایید.
به سه دلیل زیر نمیتوانید از امتیازهای خود استفاده کنید:
۱. رده امتیازی شما مناسب نیست.
۲. مقدار امتیازتان برای خرید کافی نیست.
۳. دفعات خریدتان تکمیل شده است.
امتیاز سامانی براساس تراکنشهای شما با کارت سامانیتان مانند دریافت موجودی، پرداخت قبض و... به دست میاد، اما امتیازهای وفاداری براساس میزان سپردهگذاری شما در انواع سپردههای بانک است.
برای دستیابی به رتبه آبی امتیاز شما باید تا ۲۷۰.۰۰۰ باشد.
برای دستیابی به رتبه برنزی امتیاز شما باید بین ۲۷۰.۰۰۰ تا ۸۱۰.۰۰۰ باشد.
برای دستیابی به رتبه نقرهای امتیاز شما باید بین ۸۱۰.۰۰۰ تا ۱.۶۰۰.۰۰۰ باشد.
اگر در حساب جاریتان ۱۵ میلیون تومان یا در حساب کوتاهمدت ۳۰ میلیون تومان به مدت ۶ ماه قرار دهید، از رتبه آبی به برنزی خواهید رسید.
با انجام تراکنشهای مختلف روزانه میتوانید حداکثر ۲۰۰۰ امتیاز به دست بیاورید.
این امتیاز به حداقل مانده روز سپرده شما تعلق میگیرد و سقف آن ۱۵۰۰ امتیاز در روز است.
امتیازها بین ۲۴ تا ۴۸ بعد انجام تراکنشهای شما بهروز میشود.
در هنگام بروزرسانی ممکن است اختلال در نمایش امتیاز داشته باشید لطفا چند دقیقه بعد مجددا امتحان نمایید.
همراه اول
نحوه استفاده از کد شارژ:
#کدشارژ#*140*
ایرانسل
نحوه استفاده از کد شارژ:
#کدشارژ*141*
قرعهکشی سورسامانی هر فصل در سامانیوم برگزار میگردد که مشتریان میتوانند زمان شروع و پایان قرعهکشی و نیز زمان اعلام نتایج و همچنین مشاهده برندگان قرعهکشی را از سایت بانک سامان قسمت (سامانیوم) مشاهده نمایند .سایر کانالهای خبری باشگاه شامل بنر صفحه اصلی موبایلت و لینک اینستاگرام (سامانیوم) نیز نتایج قرعهکشی را اعلام مینماید.
در صورتی که مشتریان در سال ۱۴۰۱ از امتیازات سامانی خود استفاده نکنند (هیچ کدام از محصولات باشگاه را خرید ننمایند) پایان سال ۱۴۰۱ مشمول کسر امتیاز سامانی شده و کل امتیازات سامانی آنها صفر میگردد.
درصورتی که مشتریان در یک ماه موفق به کسب ۱۵۰۰ امتیاز وفاداری نگردند در پایان ماه ۱۵۰۰ امتیاز وفاداری از آنها کسر میگردد . برای اطلاع از نحوه کسب امتیاز وفاداری به سایت بانک سامان و یا سوالات متداول موبایلت مراجعه نمایید
کارت سامانیوم کارت مجازی (فاقد فیزیک ) است که برای مشتریان رده نقرهای و طلایی باشگاه مشتریان صادر میگردد. این کارت به صورت خودکار برای مشتریان حائز شرایط صادر شده و پس از صدور در لیست کارتهای مشتری در موبایلت با آرم سامانیوم قابل مشاهده است. برای استفاده از کارت سامانیوم باید وارد تب (کارت وفاداری) در سامانیوم شوید و با صرف امتیاز سامانی نسبت به خرید بسته (کارت سامانیوم) اقدام نمایید . پس از خرید بسته، کارت سامانیوم شما شارژ میگردد و اس ام اس شارژ کارت سامانیوم برای شما ارسال میگردد و شما از کارت سامانیوم فقط برای پرداخت قبض و خرید شارژ از موبایلت میتوانید ستفاده کنید. هنگامی که از این کارت برای پرداخت قبض و خرید شارژ استفاده مینمایید نیازی به وارد کردن تاریخ انقضا و رمز دوم نیست و فقط انتخاب کردن کارت سامانیوم کافی است و در صورت کافی بودن موجودی عملیات انجام میشود. موجودی این کارت فقط برای پرداخت قبض و خرید شارژ در موبایلت قابل استفاده است و امکان انتقال وجه و خرید از سایر درگاهها وجود ندارد.
آدرس: جنت آباد مرکزی - خیابان مخبری - بین شانزده متری اول و دوم شمالی - پلاک ۲۱۹ - واحد ۵ و ۶
شماره تماس پشتیبانی : ۶۴۲۲ (۰۲۱)
شماره تماس واحد اداری : ۱-۴۴۴۴۲۰۵۰ (۰۲۱)
ایمیل: support [@] mobillet.ir