FAQ

 

مرکز پشتیبانی

ورود به موبایلت

  • چگونه موبایلت را فعالسازی کنم؟

    برای فعالسازی غیرحضوری موبایلت می‌توانید از دکمه فعالسازی در صفحه ورود به موبایلت استفاده کنید. برای این کار نیاز به کد ملی خود به همراه شماره کارت بانکی سامانی، رمز دوم اینترنتی (ایستا) و CVV2 آن کارت دارید.

  • رمز خود را فراموش کردم / رمزم مسدود شده است؛ چه کار باید بکنم؟

    در صورت فراموشی با استفاده از دکمه فراموشی رمز عبور در صفحه ی اول برنامه رمز خود را تغییر دهید. برای این کار نیاز به کد ملی خود به همراه شماره کارت بانکی سامانی، رمز دوم اینترنتی (ایستا) و CVV2 آن کارت دارید.

  • نام کاربری من در موبایلت چیست؟

    به طور پیشفرض نام کاربری شما ، شماره مشتری شماست. شماره مشتری شما نیز عدد وسط شماره سپرده شماست. برای مثال اگر شماره سپرده شما 1-2222222-333-444 است، شناسه مشتری شما 2222222 است. برای دیدن شماره سپرده خود می‌توانید پیامک‌های بانکی خود را نیز چک کنید.

انتقال وجه

  • از طریق موبایلت تا چه سقفی امکان انتقال دارم؟

    کارت به کارت از مبدا سامانی : تا ۱۰ میلیون تومان

    کارت به کارت از مبدا غیرسامانی : تا ۱ میلیون تومان

    سپرده به سپرده (بین سامانی) : در صورت عدم محدودیت سقف در شعبه تا ۱۰۰ میلیون تومان

    پایا و ساتنا (بین بانکی) : در صورت عدم محدودیت سقف در شعبه از ۱۰۰۰۰ تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان از طریق شبا و از ۵۰ میلیون تومان تا حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان ( در صورت افزایش سقف در شعبه ) از طریق ساتنا

  • تسویه کارت به کارت و سپرده به سپرده، چقدر زمان می‌برد؟

    تسویه کارت به کارت و سپرده به سپرده به صورت آنی انجام می‌شود.

  • تسویه پایا، چقدر زمان می‌برد؟

    حواله پایا، در روزهای غیر تعطیل و در یکی از بازه‌های زمانی (۴:۳۰ الی ۶:۰۰) ، (۱۱:۰۰ الی ۱۳:۰۰) ،‌ (۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰) و (۱۸:۴۵ الی ۲۰) تسویه می‌شود. همچنین این عملیات در روزهای تعطیل به روز کاری بعد منتقل می‌گردد و مبلغ انتقال یافته از سقف همان روز کسر خواهد شد.

  • تسویه ساتنا، چقدر زمان می‌برد؟

    حواله ساتنا، روزهای غیر تعطیل بین ساعت ۸:۰۰ الی ۱۳:۴۵ حداکثر تا یک ساعت تسویه و حواله‌های ثبت شده بعد از ساعت ۱۳:۴۵ یا روزهای تعطیل، به اولین روز کاری بعد موکول می‌شود و مبلغ انتقال یافته از سقف روز اجرا کسر می‌شود.

  • چگونه می‌توانم سقف انتقال خود را افزایش دهم؟

    سقف انتقال کارت به کارت قابل تغییر نمی‌باشد اما برای سایر انواع انتقال با مراجعه حضوری به شعب سامان می‌توانید سقف انتقال وجه خود را افزایش دهید.

  • سقف انتقال پایا و ساتنا خود را افزایش داده‌ام اما خطای محدودیت سقف دریافت میکنم؟!

    توجه داشته باشید اگر زمان تسویه انتقال روز قبل شما ، در روز جاری انجام شده باشد ، مبلغ انتقال داده شده از سقف روز جاری شما کسر خواهد شد.

  • چگونه می‌توانم کارت غیرسامانی خود را به موبایلت اضافه کنم؟

    برای افزودن کارت های غیرسامانی می‌توانید با ورود به تب کارت و سپرده و زدن روی آیکون افزودن کارت در بالای صفحه، کارت های غیرسامانی خود را به موبایلت اضافه کنید.

  • چگونه می‌توانم انتقال اشتباه / عدم تسویه انتقال خود را پیگیری کنم؟

    برای پیگیری انتقال وجه اشتباه و یا عدم تسویه انتقال خود، با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ تماس حاصل فرمایید.
    یا از طریق این لینک اقدام به ثبت مغایرت بفرمایید.

  • چگونه در انتقال وجه کارت ، سپرده یا شبای مقصد را ذخیره کنم؟

    با ورود به تب انتقال وجه و ورود به مرحله انتخاب مقصد، از دکمه افزودن کارت / سپرده / شبا برای ذخیره آن استفاده بفرمایید.

  • چگونه کارت ، سپرده یا شبایی که از قبل ذخیره کرده‌ام، حذف کنم؟

    در نسخه اندروید و IOS می‌توانید با نگه داشتن روی هر مورد، پس از لحظه‌ای گزینه حذف را مشاهده کنید.

    در نسخه تحت وب (PWA) نیز می‌توانید با نگه داشتن روی هر مورد و کشیدن آن به سمت راست، آن را حذف کنید.

  • چگونه بین کارت ، سپرده یا شبا های پرمراجعه، شخص مورد نظر را جست و جو کنم؟

    می‌توانید با ورود به تب انتقال وجه و در مرحله انتخاب مقصد، روی آیکون ذره‌بین در بالای صفحه برای جست‌و‌جو  بزنید.

  • چگونه می‌توانم مبلغی را از طریق شناسه واریز انتقال دهم؟

    برای انتقال وجه با شناسه ، می‌توانید وارد تب موبایلت شده و از بخش انتقال وجه ، گزینه با شناسه واریز را انتخاب کنید.

صورتحساب

  • چگونه صورتحساب (تراکنش های) مربوط به کارت یا سپرده خود را مشاهده کنم؟

    برای مشاهده تراکنش های مربوط به کارت یا سپرده مورد نظر خود می‌توانید وارد تب کارت و سپرده شده و با زدن روی کارت یا سپرده مورد نظر، همه تراکنش های مربوط به آن را مشاهده کنید. همچنین در منوی داشبورد می‌توانید با انتخاب سپرده و ماه مورد نظر، تمام تراکنش‌های خود را به تفکیک دسته‌های مختلف واریز و برداشت مشاهده نمایید.

  • چگونه می‌توانم بین تراکنش های خود، جست‌و‌جو کنم؟

    می‌توانید با مراجعه به تب داشبورد و انتخاب سپرده و ماه مورد نظر، روی بخش مشاهده صورتحساب اشاره کرده و آیکون ذره‌بین را برای جست‌و‌جو از بالای صفحه انتخاب کنید.

  • چگونه جزئیات یک تراکنش را مشاهده کنم؟

    برای مشاهده جزئیات تراکنش خود می‌توانید روی هر کدام از تراکنش‌های خود اشاره کنید تا اطلاعات کاملی از تراکنش را شامل مبدا، مقصد، نام دارنده حساب مقصد، تاریخ انجام تراکنش، توضیحات تراکنش و ... مشاهده کنید. لیست تراکنش‌ها نیز هم با اشاره روی هر یک از دسته‌های منوی داشبورد و هم با اشاره روی هر یک از کارت‌ها یا سپرده‌های منوی کارت و سپرده قابل دسترسی است.

  • چگونه روی انتقالات خودم توضیحاتی را اضافه کنم؟

    برای افزودن توضیحات خاص خود روی هر انتقال کافی است تا در مرحله آخر انتقال و به هنگام تایید نهایی بخش توضیحات تراکنش را پر نمایید. این توضیحات روی جزئیات هر تراکنش، بعد‌ها قابل مشاهده و ویرایش است.

  • چگونه رسید تراکنش خود را دریافت کنم؟

    پس از تکمیل انتقال و صدور رسید می توانید با اشاره گزینه ذخیره/ارسال رسید در بالای صفحه آن را ذخیره کنید یا به اشتراک بگذارید. این رسید در بعد ها در پایین بخش جزئیات تراکنش نیز قابل دریافت و اشتراک‌‌گذاری است.

اطلاعات حساب

  • چگونه شماره حساب خود را بفهمم؟

    شماره حساب یا سپرده‌های خود را هم می‌توانید از طریق ورود به تب پروفایل و انتخاب بخش سپرده‌های منتخب مشاهده کنید و هم به پیامک‌های ارسالی بانک توجه کنید.

  • چگونه شماره شبای سپرده های خود را به دست آورم؟

    برای به دست‌آوردن شماره شبا تنها کافی است وارد موبایلت شده و در منوی سایر روی محاسبه شبا اشاره کنید. در آنجا ضمن رویت شماره شبا به تفکیک هر سپرده، می‌توانید آن را کپی کرده و یا از طریق برنامه‌های دیگر همچون تلگرام، با دیگران به اشتراک بگذارید.

  • آیا می‌شود از روی شماره کارت و یا سپرده، شماره شبا را به دست آورم؟

    برای بدست‌آوردن شماره شبای سامانی کافی است تا وارد موبایلت شده و از منوی پروفایل روی گزینه محاسبه شبا اشاره کنید. در آنجا می‌توانید با داشتن شماره کارت و یا سپرده، شماره شبا را محاسبه کنید. اما برای کارت‌ها و یا حساب‌های غیرسامانی باید به سایت همان بانک مراجعه نمایید.

خدمات کارت

  • چگونه شماره کارت خود را کپی کرده و یا به اشتراک بگذارم؟

    برای کپی‌کردن و یا اشتراک‌گذاری کارت خود کافی است وارد اپ شده و در تب کارت و سپرده روی آیکون سه نقطه کارت خود اشاره کنید تا بخشی باز شود. در آنجا هر دو گزینه کپی و اشتراک‌گذاری نمایان است.

  • چگونه شماره شبای کارت سامانی خودم را بفهمم؟

    برای مشاهده شماره شبای کارت خود کافی است وارد اپ شده و در تب کارت و سپرده روی آیکون سه نقطه کارت خود اشاره کنید تا بخشی باز شود. در آنجا گزینه محاسبه شبا قابل انتخاب است.

  • چگونه می‌توانم سپرده‌های متصل به کارت خود را مشاهده کنم؟

    برای مشاهده سپرده متصل به کارت خود کافی است بعد از ورود به تب کارت و سپرده ، روی آیکون سه نقطه کنار کارت اشاره کنید و بخش سپرده‌های متصل به کارت را انتخاب کنید.

  • چگونه می‌توانم عنوان کارت خود را در موبایلت ویرایش کنم؟

    برای ویرایش عنوان کارت خود کافی است بعد از ورود به تب کارت و سپرده ، روی آیکون سه نقطه کنار کارت اشاره کنید و بخش ویرایش عنوان را انتخاب کنید.

  • چگونه می‌توانم برای صدور مجدد و دریافت غیرحضوری کارت بانکی از طریق موبایلت اقدام کنم؟

    برای تمامی سپرده‌ها به جز سپرده جاری میتونید از طریق زیر درخواست غیرحضوری کارت جدید ثبت نمایید.

    وارد تب کارت و سپرده شده و روی آیکون سه نقطه کنار کارت مورد نظر بزنید و گزینه صدور مجدد کارت رو انتخاب کنید.

     

  • چگونه می‌توانم رمز اول کارت خود را در صورت فراموشی مجدد دریافت کنم؟

     برای دریافت رمز اول جدید کارت خود کافی‌است بعد از ورود به تب کارت و سپرده ، روی آیکون سه نقطه کنار کارت مورد نظر اشاره کنید و بخش فراموشی / دریافت رمز اول کارت را انتخاب کنید.

  • چگونه می‌توانم در صورت سرقت یا مفقودی کارت خود را مسدود کنم؟

    برای مسدودی کارت کافی‌است بعد از ورود به تب کارت و سپرده ، روی آیکون سه نقطه کنار کارت بزنید و گزینه ابطال کارت را انتخاب کنید.

  • در صورت مسدودی کارت ، چگونه می‌توانم به رفع آن اقدام کنم؟

    رفع مسدودی کارت ، تنها با مراجعه حضوری به شعبه قابل انجام است.
    اما در صورت عدم نیاز به شماره کارت قبل می‌توانید از طریق سپرده اقدام به درخواست کارت نمایید.

  • چگونه می‌توانم کارت غیرسامانی خود را از موبایلت حذف کنم؟

    برای حذف کارت غیرسامانی ای که قبلا به موبایلت اضافه کرده‌اید ، لازم وارد تب کارت و سپرده شده و بعد زدن رو آیکون سه نقطه کنار کارت ، گزینه حذف کارت را انتخاب کنید.

     

  • درصورت عدم مشاهده کارت سامانی خود در موبایلت ، باید چه اقدامی انجام دهم؟

    برای این موضوع در ابتدا وارد تب پروفایل و بخش سپرده های منتخب شده و سپرده مربوط به کارت مورد نظر را فعال و ذخیره کنید. سپس وارد تب کارت و سپرده شوید. اگر همچنان کارت مورد نظر در تب کارت و سپرده قابل مشاهده نبود، کارت شما مسدود شده است.

خدمات سپرده

  • چگونه می‌توانم اقدام به افتتاح غیرحضوری سپرده جدید در بانک سامان کنم؟

    در صورتیکه مشتری بانک سامان نیستید در صفحه اولیه موبایلت روی بخش افتتاح حساب زده و فرآیند مربوطه را تکمیل نمایید.

    در صورتیکه در حال حاضر مشتری بانک سامان هستید، می‌توانید با مراجعه به تب پروفایل گزینه افتتاح سپرده را انتخاب کرده و به صورت غیرحضوری اقدام به افتتاح سپرده مورد نظر خود نمایید.

  • چگونه شماره سپرده خود را کپی کرده و یا به اشتراک بگذارم؟

    برای کپی‌کردن و یا اشتراک‌گذاری کارت خود کافی‌است وارد اپ شده و در تب کارت و سپرده از بالای صفحه بخش سپرده‌ها را انتخاب و روی آیکون سه نقطه سپرده خود اشاره کنید تا بخشی باز شود. در آنجا هر دو گزینه کپی و اشتراک‌گذاری نمایان است.

  • چگونه شماره شبای کارت سامانی خودم را بفهمم؟

    برای مشاهده شماره شبای کارت خود کافی‌است وارد اپ شده و در تب کارت و سپرده روی آیکون سه نقطه کارت خود اشاره کنید تا بخشی باز شود. در آنجا گزینه محاسبه شبا قابل انتخاب است.

  • چگونه می‌توانم کارت های متصل به سپرده خود را مشاهده کنم؟

    برای مشاهده کارت متصل به سپرده خود کافی است بعد از ورود به تب کارت و سپرده و انتخاب بخش سپرده‌ها از بالای صفحه ، روی آیکون سه نقطه کنار سپرده اشاره کنید و بخش کارت های متصل به سپرده را انتخاب کنید.

  • چگونه می‌توانم عنوان سپرده خود را در موبایلت ویرایش کنم؟

    برای ویرایش عنوان سپرده خود کافی‌است بعد از ورود به تب کارت و سپرده ، روی آیکون سه نقطه کنار سپرده اشاره کنید و بخش ویرایش عنوان را انتخاب کنید.

  • چگونه می‌توانم سپرده های خود را در موبایلت فعال/غیرفعال کنم؟

    برای فعال‌/‌غیرفعالسازی سپرده می‌توانید وارد تب سایر و بخش سپرده‌های منتخب شده و سپرده‌های مورد نظر خود را فعال/غیرفعال نمایید.

خدمات پرداخت

  • چگونه می‌توانم برای سیم‌کارت خود شارژ / اینترنت خریداری کنم؟

    می‌توانید با مراجعه به تب موبایلت و ورود به بخش شارژ / اینترنت ، اقدام به خرید شارژ / اینترنت برای اپراتور‌های همراه اول ، ایرانسل ، رایتل و سامانتل نمایید.

  • چگونه می‌توانم قبوض خود را در موبایلت پرداخت کنم؟

    می‌توانید با مراجعه به تب موبایلت و ورود به بخش قبض ، قبوض خدماتی خود از جمله : آب و فاضلاب ، برق ، گاز ، تلفن ثابت ، عوارض شهرداری و تلفن همراه را پرداخت نمایید.

  • آیا امکان واریز قبض تلفن همراه با شماره همراه وجود دارد؟

    بله – قبوض مربوط به تلفن همراه را می‌توانید بدون شناسه قبض و با شماره همراه واریز نمایید.

  • شارژ / بسته‌ای خریداری کردم و مبلغ از حساب کسر شده اما شارژ رخ نداده است؛ چه‌ کار باید بکنم؟

    برای پیگیری این موضوع با داشتن شماره پیگیری با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ (واحد سامان ارتباط) تماس حاصل فرمایید.

  • قبضی پرداخت کرده‌ام اما پس از ۴۸ ساعت هنوز تسویه نشده است؛ چه کار باید بکنم؟

    برای پیگیری این موضوع با داشتن شماره پیگیری با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ (واحد سامان ارتباط) تماس حاصل فرمایید.

  • چگونه می‌توانم شماره خود را جهت خرید مجدد شارژ یا بسته ذخیره کنم؟

    با ورود به بخش خرید شارژ و بسته ، می‌توانید با اشاره روی بخش افزودن شماره ، شماره‌های مورد نظر خود را به بخش پرمراجعه اضافه بفرمایید.

  • چگونه می‌توانم قبض خود را برای پرداخت مجدد ، ذخیره کنم؟

    میتوانیم با ورود به بخش قبض ، با اشاره روی بخش افزودن قبض ، شناسه قبض خود را وارد و قبض مورد نظر را به قبوض پرمراجعه اضافه کنیم.

  • چگونه می‌توانم سوابق خرید شارژ و بسته یا پرداخت قبض خود را مشاهده کنم؟

    برای مشاهده سوابق پرداخت‌های خود ، می‌توانید وارد تب موبایلت شده و روی بخش پرداخت‌های من بزنید تا سوابق خرید شارژ و بسته و پرداخت قبض خود را به تفکیک مشاهده کنید.

رمز کارت

  • چگونه برای کارت بانکی خود رمز اول جدید دریافت کنم؟

    برای دریافت رمز اول جدید کارت خود کافی‌است بعد از ورود به تب کارت و سپرده ، روی آیکون سه نقطه کنار کارت مورد نظر اشاره کنید و بخش فراموشی / دریافت رمز اول کارت را انتخاب کنید.

  • چگونه می‌توانم رمز دوم کارت خود را تغییر دهم؟

    برای تغییر رمز دوم می‌توانید وارد تب کارت و سپرده شده و روی آیکون سه نقطه کنار کارت بزنید و گزینه مدیریت رمز دوم ایستا را انتخاب کنید.

  • چگونه می‌توانم رمز دوم ایستای کارت خود را فعال/غیرفعال کنم؟

    برای فعالسازی/غیرفعالسازی رمز دوم می‌توانید وارد تب کارت و سپرده شده و روی آیکون سه نقطه کنار کارت بزنید و گزینه مدیریت رمز دوم ایستا را انتخاب کنید.

  • چگونه می‌توانم رمز دوم پویای کارت خود را فعال کنم؟

    برای فعالسازی رمز دوم پویا می‌توانید وارد تب کارت و سپرده شده و روی آیکون سه نقطه کنار کارت بزنید و گزینه فعالسازی رمز دوم پویا را انتخاب کنید.

  • در صورت مسدودی رمز دوم ، چگونه اقدام به رفع مسدودی کنم؟

    برای رفع مسدودی رمز دوم ایستا و پویا، وارد تب کارت و سپرده شده و روی آیکون سه نقطه کنار کارت بزنید و گزینه مدیریت رمز دوم ایستا را انتخاب کنید.

نسخه تحت وب (PWA)

  • نسخه وب آپدیت نشده و صرفا ۳ آیکون دارد؟

    در صورتیکه نسخه وب شما آپدیت نشده و فقط آیکون های انتقال ، موبایلت و پروفایل (خالی) را داشته باشد باید کش (Cash) نسخه را به طریق زیر پاک کنید.

    Setting ➜ Safari ➜ Advanced ➜ Search in website data ➜ Mobillet

    موبایلت را سرچ کرده و با کشیدن آن به سمت چپ،  آن را حذف کنید. الان کش پاک شده و دوباره وارد آیکون موبایلت و یا لینک app.sb24.ir  شوید.

  • چکار کنم که هر دفعه لازم نباشه وارد لینک app.sb24.ir بشم؟

    باید لینک موبایلت را به صفحه گوشی خود اضافه کنید. برای این کار از مسیر زیر وارد شوید:

    در مرورگر سافاری لینک app.sb24.ir وارد کرده سپس در نوار پایین  دکمه share 🡑 را انتخاب کنید. سپس در منوی باز شده گزینه add to home screen + را انتخاب کرده و  در مرحله بعد روی گزینه Add کلیک کنید.

  • لاگین نمی‌کند و پیغام VPN ”خود را قطع کنید” را می دهد؟

    در این صورت وی پی ان خود را قطع کرده و صفحه را با انگشت بالا و پایین کنید . این حالتی است که سیستم باید تشخیص دهد که ربات وارد نشده لذا شاید لازم باشد نام کاربری را پاک کرده و آن را توسط خودتان وارد کنید.

  • چگونه در نسخه وب اثر انگشت یا چهره خود را ثبت کنم؟

    در این صورت دو مسیر زیر را چک کنید:

    Setting ➜ password & account ➜ Autofill password

    Setting ➜ Touch ID & Passcode ➜ Autofill password

    در هر دو حالت باید گزینه Autofill password روشن باشد. از این به بعد در لاگین پیشنهاد اثر انگشت ظاهر شده و می توانید با اثر انگشت یا چهره خود وارد شوید.

    در صورتی هر دو مورد بالا فعال بوده و همچنان نمیتوانستید با اثر انگشت یا فیس ایدی وارد شوید، مجدد وارد setting گوشی خود شده و به بخش passwords وارد شوید.

    از بالای صفحه ایکون + را بزنید و در صفحه باز شده در بخش سایت app.sb24.ir  را بزنید و در بخش username و password اطلاعات مربوط به موبایلت خود را وارد کنید.

  • وارد نسخه وب شده ولی هنگام لاگین لود نکرده و وارد نمی شود؟

    در صورتیکه نسخه وب شما آپدیت نشده و فقط آیکون های انتقال ، موبایلت و سایر (خالی) را داشته باشد باید کش (Cash) نسخه را به طریق زیر پاک کنید.

    Setting ➜ Safari ➜ Advanced ➜ Search in website data ➜ Mobillet

    موبایلت را سرچ کرده و با کشیدن آن به سمت چپ،  آن را حذف کنید. الان کش پاک شده و دوباره وارد آیکون موبایلت و یا لینک app.sb24.ir  شوید.

  • وقتی از نسخه وب خارج میشم و مجدد وارد میشم برنامه هنگ میکنه ؟

    نسخه  iOS گوشی خودتون رو از طریق setting ➜ general ➜ software update  به آخرین نسخه آپدیت کنید.

تنظیمات کاربری و امنیتی

  • برای تغییر شماره تلفن همراه بانکی خود چه اقدامی باید انجام دهم؟

    برای تغییر شماره همراه بانکی خود باید وارد تب پروفایل شده و روی بخش حساب کاربری بزنید و گزینه تغییر شماره تلفن همراه را انتخاب کنید.

  • چگونه اطلاعات کاربری خود را در موبایلت تغییر دهم؟

    برای ویرایش اطلاعات کاربری خود (از جمله نام ، نام خانوادگی ، تصویر پروفایل و ایمیل ) وارد تب پروفایل شده و روی بخش حساب کاربری بزنید. در این بخش می‌توانید زدن روی بخش ویرایش ، اقدام به اصلاح یا تغییر اطلاعات خود کنید.

  • چگونه نام کاربری موبایلت خود را تغییر دهم؟

    برای تغییر نام کاربری خود می‌توانید وارد تب پروفایل ، بخش تنظیمات امنیتی شده و گزینه تغییر نام کاربری را انتخاب کنید.

  • چگونه رمز موبایلت خود را تغییر دهم؟

    برای تغییر رمز موبایلت می‌توانید وارد تب پروفایل ، بخش تنظیمات امنیتی شده و گزینه تغییر رمز نت بانک سامان را انتخاب کنند.

  • چگونه باید اثر انگشت خود را فعال کنم؟

    برای فعال کردن اثر انگشت وارد اپلیکیشن شده. به منوی پروفایل و بخش تنظیمات امنیتی مراجعه نموده و اثر انگشت را فعال نمایید. فقط توجه داشته باشید برای استفاده از این امکان در موبایلت باید ورود با اثر انگشت در تنظیمات امنیتی تلفن همراهتان نیز باید فعال باشد.

  • اگر یادمان برود که بعد از استفاده از موبایلت خارج شویم و یا گوشی مورد سرقت قرار گیرد؛ فرد می‌تواند حسابمان را خالی کند؟

    در صورتی که پس از ورود به موبایلت ۵ دقیقه از سرویسی استفاده نشود، به طور خودکار از موبایلت خارج می‌شود و باید دوباره وارد شد.

  • چرا موبایلت از اجرای خود در گوشی‌های روت‌شده جلوگیری می‌کند؟

    گوشی‌های کاستوم و یا روت‌شده می‌توانند به راحتی دسترسی به رمز و شناسه شما پیدا کرده و لذا دسترسی کاملی به حساب شما داشته باشند. لذا برای حفظ امنیت حساب کاربران، از اجرای موبایلت در گوشی‌های روت‌شده جلوگیری می‌شود.

  • گوشی من روت نیست اما موبایلت خطای روت‌ شدن می‌دهد؛ دلیلش چیست؟

    ممکن است که روی گوشی خود نرم‌افزارهایی همچون لاکی پچر نصب داشته باشید که رفتاری مشابه روت‌شدن دارد.

  • چگونه میتونم دستگاه‌های وارد شده به حساب کاربری خود را ببینم و آنان را حذف کنم؟

    برای مشاهده دستگاه های فعال در حساب کاربریتان ، میتوانید وارد تب پروفایل شده و روی بخش تنظیمات امنیتی بزنید و گزینه دستگاه‌های فعال را انتخاب کنید و دستگاه‌هایی را که تمایل دارید، حذف کنید.

پیامک

  • با توجه به اینکه پیامک بانک فعال است چرا پیامک مربوط به تراکنش انجام شده دریافت نمی‌شود؟

    برای پیگیری این موضوع با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  • برای فعالسازی پیامک‌های واریز و برداشت چه اقدامی باید انجام دهم؟

    برای فعالسازی پیامک‌های تراکنش خود میتوانید وارد تب پروفایل شده و بخش فعالسازی پیامک تراکنش را انتخاب کنید.

مدیریت چک

  • چگونه می‌توانم دسته‌چک‌های خود را مشاهده کنم؟

    برای مشاهده ‌دسته‌چک‌ها میتوانید با ورود به تب موبایلت ، بخش مدیریت چک را انتخاب کرده و روی بخش دسته‌چک‌ها اشاره کنید.

  • چگونه میتوانم از وضعیت برگه چک خود مطلع شوم؟

    برای مشاهده وضعیت برگه چک ، بعد از ورود به بخش دسته‌چک‌ها ، می‌توانید با انتخاب دسته‌چک مورد نظر ، وضعیت برگه چک‌های خود را مشاهده کنید.

  • چگونه یکی از برگه چک های خود را مسدود کنم؟

    می‌توانید با ورود به بخش دسته چک‌ها و انتخاب دسته چک مورد نظر ، برگه چک‌های خود را مشاهده کنید. کافیست روی برگه چک مورد نظر نگه دارید ( در نسخه تحت وب، برگه چک را به سمت راست بکشید) تا گزینه مسدود سازی آن را مشاهده کنید.

  • چگونه برگه چک سامانی خود را در سامانه صیاد صادر کنم؟

    برای صدور برگه چک خود، می‌توانید با مراجعه به تب موبایلت و انتخاب بخش مدیریت چک ، گزینه ثبت را انتخاب کنید.

  • آیا می‌توانم برگه چک غیرسامانی خود را در موبایلت صادر کنم؟

    صدور اولیه چک بانکی، تنها از همراه‌بانک یا اینترنت‌بانک خود آن بانک امکان پذیر است.

    لذا موبایلت تنها امکان صدور چک‌های سامانی را دارد.

  • چگونه برگه چک دریافتی خود را در سامانه صیاد به شخص دیگری منتقل کنم؟

    برای انتقال چک به شخص دیگر، می‌توانید با مراجعه به تب موبایلت و انتخاب بخش مدیریت چک ، گزینه انتقال را انتخاب کنید.

  • چگونه برگه چک دریافتی خود را در سامانه صیاد تایید / رد کنم؟

    برای تایید / رد چک دریافتی از دیگران، میتوانید با مراجعه به تب موبایلت و انتخاب بخش مدیریت چک ، گزینه تایید / رد را انتخاب کنید.

  • چگونه وضعیت برگه چک خود را در سامانه صیاد استعلام کنم؟

    برای استعلام چک خود، میتوانید با مراجعه به تب موبایلت و انتخاب بخش مدیریت چک ، گزینه استعلام را انتخاب کنید.

  • چگونه می‌توانم چکی که با اطلاعات اشتباه در سامانه ثبت کرده‌ام ، ویرایش کنم؟

    امکان ویرایش چک در سامانه صیاد وجود ندارد و تنها راه اصلاح این موضوع ، رد چک توسط گیرنده می‌باشد تا شما بتوانید مجدد همان چک را با اطلاعات صحیح صادر کنید.

  • چگونه می‌توانم برگه چک خود را مسدود کنم؟

    با ورود به تب موبایلت و انتخاب بخش مدیریت چک، گزینه دسته‌چک‌ها را انتخاب کرده و با انتخاب سه نقطه کنار برگه مورد نظر گزینه ابطال چک را انتخاب کنید.

کارت هدیه

  • کارت هدیه را در چه مبالغی می‌توان خرید؟

    کارت هدیه در مبالغ یک میلیون، دو میلیون، سه میلیون، پنج میلیون، ده میلیون و بیست میلیون ریالی امکان خرید در موبایلت را دارد.

  • از بین طرح های موجود مبلغ مورد نیاز به من نمایش داده نمیشود، علت چیست؟

    در مواردی امکان دارد موجودی یک مبلغ یا طرح خاص تمام شود لذا در اپلیکیشن نمایش داده نخواهد شد.

  • آیا امکان واریز وجه به کارت هدیه وجود دارد؟

    خیر – امکان واریز وجه یا شارژ مجدد کارت هدیه وجود ندارد.

  • برای خرید اینترنتی توسط کارت هدیه رمز دوم پویا ارسال نمی‌شود، چکار کنم؟

    برای خرید اینترنتی توسط کارت هدیه نیاز به رمز دوم ایستا دارید که باید از خود پرداز‌های سامانی دریافت نمایید.

  • کارت هدیه ی من منقضی شده است چه کار کنم ؟

    در صورت منقضی شدن کارت هدیه با همراه داشتن برگه‌ی رمز و مدارک شناسایی خود(کارت ملی) به نزدیک ترین شعبه‌ی بانک سامان مراجعه و کارت جدیدی دریافت نمایید.

  • زمان ارسال کارت هدیه را چگونه تغییر بدم ؟

    امکان تغییر زمان ارسال کارت هدیه پس از اتمام خرید وجود ندارد. در شرایط اضطراری لطفا از طریق لاگین در اپلیکیشن موبایلت > منوی پروفایل > بخش پشتیبانی راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

  • چگونه از وضعیت کارت هدیه خریداری شده مطلع شوم ؟

    با ورود به بخش خرید کارت هدیه بخش سفارش من می توانید از وضعیت کارت هدیه خود مطلع شوید.

  • اگر کارت هدیه در زمان انتخاب شده به من تحویل نشد چه کار کنم ؟

    برای پیگیری این موضوع لطفا وارد تب پروفایل > مرکز پشتیبانی > گفتگوی آنلاین شوید و از طریق گفتگو‌ی آنلاین با کارشناسان پشتیبانی موبایلت از آخرین وضعیت مرسوله خود مطلع شوید.

  • چگونه کارت هدیه خودم رو فعال کنم ؟

    فعالسازی کارت هدیه پس از لاگین ازمسیر زیر امکانپذیر است :

    ورود به تب موبایلت و بخش کارت هدیه

    ورود به تب سفارشات من

    انتخاب کارت هدیه خریداری شده و وارد کردن ( اسکن بارکد ) شماره‌ی کارت

    تایید فعالسازی کارت هدیه

  • اگر کارتی که دریافت کردم با سفارش من مغایرت داشت چه کار کنم ؟

    برای پیگیری این موضوع لطفا وارد تب پروفایل > مرکز پشتیبانی > گفتگوی آنلاین شوید و از طریق گفتگو‌ی آنلاین با کارشناسان پشتیبانی موبایلت مشکل خود را مطرح نمایید.

  • امکان سفارش بیش از یک کارت هدیه در یک خرید وجود دارد ؟

    در حال حاضر در یک بار خرید امکان درخواست چند کارت، تنها از یک طرح و مبلغ امکان پذیرست.

  • آیا میتوانم مبلغ کارت هدیه را به صورت نقدی از خودپرداز دریافت کنم ؟

    بله - برداشت پول نقد فقط از طریق خودپردازهای بانک سامان امکانپذیر می باشد.

  • چنانچه کارت هدیه پس از فعالسازی فاقد موجودی بود چه‌کار کنم ؟

    برای پیگیری این موضوع لطفا وارد تب سایر ==> مرکز پشتیبانی ==> گفتگوی آنلاین شوید و از طریق گفتگو آنلاین با کارشناسان پشتیبانی موبایلت مشکل خود را مطرح نمایید.

  • از کارت هدیه در چه مواردی می توان استفاده کرد ؟

    از کارت هدیه در موارد زیر می توان استفاده کرد :

    دریافت وجه نقد از خودپردازهای سامانی

    خرید اینترنتی با استفاده از رمز دوم ایستا و cvv2

    خرید شارژ و پرداخت قبوض

  • آیا پس از خرید امکان لغو کردن سفارش وجود دارد؟

    خیر - پس از اتمام خرید و پرداخت وجه امکان لغو سفارش وجود ندارد.

  • کارمزد بانکی و هزینه عملیات و ارسال شامل چه هزینه هایی است ؟

    کارمزد بانکی شامل هزینه‌ی جسم و صدور کارت (۵۰۰۰ تومان) می‌باشد.

    هزینه‌ی عملیات و ارسال هم شامل کلیه هزینه‌های مربوط به عملیات (۷۰۰۰ تومان) و لجستیک تحویل کارت هدیه درب منزل مشتری (۲۲۰۰۰ تومان) است.

  • در زمان تحویل کارت هدیه امکان حضور ندارم، امکان دارد شخص دیگری کارت را تحویل بگیرد؟

    بله – با توجه به اینکه کارت هدیه غیر فعال می‌باشد امکان تحویل کارت به شخص دیگر نیز وجود دارد.

  • آیا از کارت غیر سامانی امکان خرید کارت هدیه وجود دارد ؟

    خیر - در حال حاضر صرفا از طریق سپرده‌های سامانی امکان خرید کارت هدیه وجود دارد.

پایانه فروشگاهی

  • چگونه می‌توانم دستگاه کارتخوان بانک سامان را دریافت کنم؟

    برای این موضوع لطفا از طریق مراجعه به سایت شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش مراجعه کنید.

  • چگونه وارد بخش مربوط به پایانه‌های فروشگاهی در موبایلت شوم؟

    برای ورود به بخش پایانه‌های فروشگاهی ، ابتدا وارد تب موبایلت شده و بخش خدمات کارتخوان را انتخاب کنید.

  • دستگاه کارتخوان سامان دارم اما پذیرنده خود را در موبایلت مشاهده نمیکنم؟

    در صورتیکه کارتخوان شما متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش بوده و متصل به حساب سامانی شماست ، اما در بخش بخش پایانه‌های فروشگاهی آن را مشاهده نمی‌کنید ، میتوانید جهت پیگیری موضوع ، مشکل را به پشتیبانی موبایلت اطلاع دهید.

  • چگونه می‌توانم تراکنش های مربوط به دستگاه کارتخوان خود را مشاهده کنم؟

    میتوانید با ورود به تب موبایلت و انتخاب بخش خدمات کارتخوان ، دستگاه کارتخوان مورد نظر را انتخاب و جزئیات تراکنش‌های روزانه خود را ، به تفکیک وضعیت تسویه آنان مشاهده کنید.

  • مبالغی از کارتخوان فروشگاهی به حساب واریز نشده است؛ چه ‌کار باید بکنم؟

    برای پیگیری این موضوع با داشتن شماره پیگیری با شماره ۰۲۱۸۴۰۸۰(شرکت سامان پرداخت کیش) تماس حاصل فرمایید.

تسهیلات بانکی

  • چگونه اقساط تسهیلات خود را پرداخت کنم؟

    با توجه به خودکار بودن برداشت اقساط در بانک سامان ، جهت پرداخت اقساط کافیست سپرده مربوط به تسهیلات ، در روز رسید قسط ، موجودی متناسب با قسط شما را داشته باشد تا به صورت خودکار پرداخت اقساط شما انجام شود.

  • از کدوم بخش می‌توانم جزئیات تسهیلات و اقساط خود را مشاهده کنم؟

    برای این موضوع وارد تب پروفایل بشید ، از بخش تسهیلات بانکی می‌توانید جزئیات تسهیلات شامل: مبلغ کل ، باقیمانده ، پرداخت شده و کلیه جزئیات اقساط و زمان سر رسید آن را مشاهده کنید.

سامانیوم

  • نحوه عضویت در سامانیوم

    برای عضویت در سامانیوم پس از ورود به موبایلت در قسمت پروفایل/سایر، در قسمت بالای صفحه، نوار آبی رنگ را انتخاب کنید. اگر منوی سامانیوم در موبایلت شما نیست، لازم است اپلیکیشن موبایلت را از سایت بانک سامان یا کافه بازار به‌روزرسانی کنید. 

  • کارت سامانیوم چیست و نحوه شارژ و اطلاع از آن چگونه است ؟

    کارت سامانیوم کارت مجازی (فاقد فیزیک) است که برای مشتریان رده نقره‌ای و طلایی باشگاه مشتریان صادر می‌گردد . این کارت به صورت خودکار برای مشتریان حائز شرایط صادر شده و پس از صدور در لیست کارت‌های مشتری در موبایلت با آرم سامانیوم قابل مشاهده است. برای استفاده از کارت سامانیوم باید وارد تب (کارت سامانیوم) در سامانیوم شوید و با صرف امتیاز سامانی نسبت به خرید بسته (شارژ کارت سامانیوم) اقدام نمایید . پس از خرید بسته، کارت سامانیوم شما شارژ می‌گردد و اس ام اس شارژ کارت سامانیوم برای شما ارسال می‌گردد و شما از کارت سامانیوم فقط برای خرید اینترنتی و برای پرداخت قبض و خرید شارژ  می‌توانید ستفاده کنید. برای استفاده از این کارت نیاز به رمز دوم دارید که به صورت رمز پویا برای شما پیامک می‌گردد و نیز برای دریافت تاریخ انقضا و cvv2 وارد منو (کارت) در موبایلت شوید و سپس از (سه نقطه) روی کارت سامانیوم خود در قسمت (مشاهده اطلاعات کارت) تاریخ انقضا و cvv2 خود را مشاهده نمایید .لازم به ذکر است این کارت قابلیت انتقال وجه ندارد و امکان شارژ کیف پول خود، در درگاه‌های اینترنتی با استفاده از موجودی این کارت وجود ندارد.

  • امتیاز سامانیوم چیست و چگونه کسب می‌شود ؟

    امتیاز سامانیوم به حداقل مانده روز سپرده شما تعلق می‌گیرد و سقف آن ۱۵۰۰ امتیاز در روز است و با توجه به نوع سپرده شما متفاوت:

    • سپرده‌های قرض‌ا‌لحسنه و قرض‌الحسنه وین به ازای هر ۵۰۰ هزار ریال: یک امتیاز
    • سپرده‌های کوتاه‌مدت عادی، سیمیا، پلکانی و پذیرندگان کارت به ازای هر ۲۰۰ هزار ریال: یک امتیاز

    سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری، جاری ۲۴، ساج، کوتاه‌مدت، وینسا و کوتاه‌مدت وین به ازای هر ۱۰۰ هزار ریال: یک امتیاز

     

    لازم است بدانید سقف دریافت امتیاز روزانه، ۱۵۰۰ امتیاز به عنوان امتیاز سامانیوم است.
    با جمع‌آوری روزانه امتیاز سامانیوم رده امتیازی شما که با ۴ رنگ مشخص می‌شود، بیشتر شده و از نردبان امتیازی، بالا خواهید رفت. بازه امتیازها به شرح زیر است:

    • آبی از ۰ تا ۲۷۰.۰۰۰  امتیاز
    • برنزی از ۲۷۰.۰۰۰ تا ۸۱۰.۰۰۰ امتیاز
    • نقره‌ای از ۸۱۰.۰۰۰ تا ۱.۶۰۰.۰۰۰ امتیاز

    طلایی بیش از ۱.۶۰۰.۰۰۰ امتیاز

     

    لازم به ذکر است هر چه رده امتیازی شما در سامانیوم بالاتر از تخفیف‌ها و بسته‌های قرعه‌کشی بیشتری بهره‌مند می‌شوید.

  • امتیاز سامانی چیست و چگونه کسب می شود؟

    امتیاز سامانی از طریق انجام تراکنش با کارت سامان به دست می‌آید. امتیازهای سامانی بر اساس نوع تراکنش‌ها به شرح زیر است :

    *کارت به کارت 5 امتیاز (کارت به کارت سامان به سامان امتیاز ندارد)

    *خرید با کارت سامان از دستگاه‌های کارتخوان 1 امتیاز

    *دریافت موجودی از خودپرداز 1 امتیاز

    *پرداخت قبض و خرید شارژ از درگاه سامان 1 امتیاز

    *ساتنا 30 امتیاز، سقف ماهانه 1500 امتیاز

    *پایا 5 امتیاز ،سقف ماهانه 200 امتیاز

    *واگذاری هر برگ چک بانک‌های دیگر به حساب سامان 1 امتیاز و سقف ماهانه 100 امتیاز

    سقف امتیاز سامانی روزانه 200 امتیاز است

    لازم به ذکر است امتیازات بعد 24 تا 48 ساعت بروزرسانی شده و در سامانیوم قابل مشاهده است

    ریز امتیازات سامانی را در بخش ( تاریخچه سامانی‌ها)مشاهده نمایید

    امتیازات به صورت خودکار محاسبه می ‌گردد و اگر امتیازی به تراکنشی تعلق نگیرد به این معناست که جزو تراکنش‌های امتیاز دار نیست.

  • نحوه شرکت در قرعه‌کشی

    به صفحه پروفایل/ سایر موبایلت وارد شده و نوار بالای صفحه که رنگ رده امتیازی شما را نشان می‌دهد، انتخاب کنید.وارد بسته قرعه‌کشی شوید کلیه اطلاعات مربوط به قرعه‌کشی در توضیحات بسته قید گردیده است سپس در صورت داشتن امتیاز کافی بسته را خریداری نمایید.لازم به ذکر است با هر بار خرید بسته کد قرعه‌کشی دریافت نمی‌کنید بلکه یک شانس برای شما لحاظ می‌گردد .شما می‌توانید شانس خریداری شده خود را در بخش (خریدهای من) در تب (قرعه‌کشی) مشاهده نمایید.جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اسامی برندگان قرعه‌کشی به تب (سامانیوم) در سایت بانک سامان مراجعه نمایید.

  • نحوه خرید ووچرهای تخفیف

    برای خرید بسته‌های تخفیفی وارد قسمت پروفایل موبایلت شده وارد سامانیوم شده و بسته تخفیفی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید برای خرید کد تخفیف باید امتیاز کافی داشته باشید. شما می‌‌توانید بسته مربوط به رده امتیازی خود را بخرید. می‌توانید کد تخفیف خریداری شده خود را در بخش (خرید‌های من) مشاهده نمایید. پس از خرید کد تخفیف وارد سایت مربوط به آن فروشگاه شوید و پس از نهایی کردن خرید خود،با اعمال کد تخفیف از مبلغ نهایی صورتحساب شما کاسته می‌شود. لازم به ذکر است کدها یک بار مصرف هستند بنابراین بعد از نهایی کردن خرید خود آن را وارد نمایید و از هرگونه تست کردن کدها خودداری فرمایید .نحوه استفاده از کدها در توضیحات بسته در موبایلت قید گردیده است خواهشمند است قبل از اقدام به خرید حتما کامل مطالعه فرمایید .در صورت بروز هر گونه مشکل با پشتیبانی آن فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

  • چرا نمی‌توانم در سامانیوم خرید کنم یا در قرعه‌کشی شرکت کنم؟

    به سه دلیل زیر نمی‌توانید از امتیازهای خود استفاده کنید:
    ۱. رده امتیازی شما مناسب نیست.
    ۲. مقدار امتیازتان برای خرید کافی نیست.
    ۳. دفعات خریدتان تکمیل شده است.

  • تفاوت امتیاز سامانی با سامانیوم چیست؟

    امتیاز سامانی براساس تراکنش‌های شما با کارت سامانی‌تان مانند دریافت موجودی، پرداخت قبض و... به دست میاد، اما امتیازهای سامانیوم براساس میزان سپرده‌گذاری شما در انواع سپرده‌های بانک است.

  • چقدر باید امتیاز سامانیوم کسب کنم تا به رتبه آبی در سامانیوم برسم؟

    برای دستیابی به رتبه آبی امتیاز شما باید تا ۲۷۰.۰۰۰ باشد.

  • چقدر باید امتیاز سامانیوم کسب کنم تا به رتبه برنزی در سامانیوم برسم؟

    برای دستیابی به رتبه برنزی امتیاز شما باید بین ۲۷۰.۰۰۰ تا ۸۱۰.۰۰۰ باشد.

  • چقدر باید امتیاز سامانیوم کسب کنم تا به رتبه نقره‌ای در سامانیوم برسم؟

    برای دستیابی به رتبه نقره‌ای امتیاز شما باید بین ۸۱۰.۰۰۰ تا ۱.۶۰۰.۰۰۰ باشد.

  • برای بالا رفتن از رده امتیازی یک مثال بزنید؟

    اگر در حساب جاری‌تان ۱۵ میلیون تومان یا در حساب کوتاه‌مدت ۳۰ میلیون تومان به مدت ۶ ماه قرار دهید، از رتبه آبی به برنزی خواهید رسید.

  • روزانه با انجام تراکنش‌های مالی، حداکثر چه مقدار امتیاز می توانم به دست بیارم؟

    با انجام تراکنش‌های مشمول امتیاز روزانه حداکثر ۲۰۰ امتیاز سامانی می‌توانید به دست آورید.

    روزانه چه مقدار امتیاز بابت مانده سپرده سامانی می‌توانم به دست بیاورم؟

  • این امتیاز به حداقل مانده روز سپرده شما تعلق می‌گیرد و سقف آن ۱۵۰۰ امتیاز در روز است.

  • امتیازهای من چه زمان‌هایی بعد از انجام تراکنش یا افزایش موجودی به‌روز می شود؟

    امتیازها بین ۲۴ تا ۴۸ بعد انجام تراکنش‌های شما به‌روز می‌شود.

  • اختلال در نمایش امتیاز سامانیوم

    در هنگام بروزرسانی ممکن است اختلال در نمایش امتیاز داشته باشید لطفا چند دقیقه بعد مجددا امتحان نمایید.

  • نحوه شارژ سیم کارت اعتباری

    همراه اول

    نحوه استفاده از کد شارژ:

    #کدشارژ#*140*

     

    ایرانسل

    نحوه استفاده از کد شارژ:

    #کدشارژ*141*

  • زمان اعلام و مشاهده نتایج سور سامانی

    مشتریان می‌توانند کلیه اطلاعات مربوط به زمان شروع و پایان قرعه‌کشی را در بسته قرعه‌کشی سامانیوم مطالعه نمایند و نیز کلیه اطلاعات مربوط به قرعه‌کشی و اسامی برندگان در سایت بانک سامان و سایر کانال‌های خبری باشگاه از جمله بنر اصلی موبایلت و اینستاگرام (سامانیوم) قابل مشاده است.

     
  • کسر امتیاز سامانی در چه صورت روی می‌دهد؟

    در صورتی که در طی یک سال از امتیازات سامانی خود استفاده ننمایید (هیچ کدام از محصولات باشگاه را خرید ننمایید) مشمول کسر امتیاز سامانی می شوید و امتیازات شما صفر می شود. قوانین مربوط به کسر امتیاز ممکن است براساس قوانین جدید بانک تغییر یابد. 

    کسر امتیاز سامانیوم در چه صورت روی می‌دهد؟

    در صورتی که در طی یک ماه ۱۵۰۰ امتیاز سامانیوم کسب نکنید مشمول کسر ۴۵۰۰ امتیاز سامانیوم می‌شوید.

    چگونه می‌توانم کارت سامانیوم دریافت کنم؟

  • کارت سامانیوم  به صورت خودکار برای کاربران سطح نقره‌ای و طلایی سامانیوم صادر شده و در موبایلت قابل مشاهده خواهد بود.
  • آیا امکان دریافت فیزیک کارت سامانیوم وجود دارد؟

    خیر در حال حاضر کارت سامانیوم تنها به صورت کارت مجازی صادر می‌شود و فاقد فیزیک است.

  •  
  • چگونه می‌توانم کارت سامانیوم خود را شارژ کنم؟

    شما قادر هستید با مراجعه به بخش سامانیوم و خرید ووچر افزایش اعتبار کارت سامانیوم با استفاده از امتیازات  خود، اعتبار کارت سامانیوم خود را افزایش دهید.
  • چگونه می‌توانم از کارت سامانیوم خود مطلع شوم؟

    با تپ بر روی دکمه مشاهده موجودی بر روی کارت، امکان مشاهده موجودی وجود داشته و همچنین با تپ بر روی آیکون رفرش، قابل آپدیت خواهد بود.
  • چگونه می‌توانم سوابق افزایش اعتبار کارت سامانیوم خود را مشاهده کنم؟

    با ورود به سامانیوم و انتخاب بخش سوابق خرید امکان مشاهده تمامی سوابق خریدهای سامانیومی خود خواهید بود و هچنین با استفاده فیلتر افزایش اعتبار می‌توانید سوابق مربوط به خرید ووچر افزایش اعتبار را مشاهده کنید.

     

    افتتاح حساب موبایلت
  • آیا جهت افتتاح حساب غیرحضوری در موبایلت نیازی به بارگزاری شناسنامه دارم؟

    خیر، شما تنها با در اختیار داشتن کارت ملی و یا کد پیگیری درخواست کارت ملی قادر به افتتاح حساب خواهید بود.
  • آیا امکان افتتاح حساب بدون داشتن کارت ملی میسر است؟

    تنها در صورتی امکان افتتاح حساب بدون کارت ملی میسر است که کاربر درخواست دریافت کارت ملی جدید خود را ثبت کرده باشد و کد رهگیری ثبت درخواست را همراه داشته باشد
     
  • آیا بارگزاری رسید درخواست کارت ملی در فرآیند افتتاح حساب غیرحضوری الزامیست؟

    خیر، شما می‌توانید تنها با در اختیار داشتن کد پیگیری درخواست کارت ملی اقدام به افتتاح حساب نمایید.
  • آیا ورود کد شعبه معرف جهت تکمیل فرآیند افتتاح حساب الزامیست؟

    خیر، تنها در صورتیکه که شما از طریق شعب منتخب بانک سامان به فرآیند افتتاح حساب غیرحضوری راهنمایی شده‌اید می‌بایست اقدام به ورود کد شعبه معرف نمایید. در غیراینصورت می‌توانید بدون ورود این بخش اقدام به تکمیل فرآیند نمایید.
     
  • کد شعبه معرف چیست و چگونه قادر به دریافت آن خواهم بود؟

    در صورتیکه شما از طریق یکی از شعب منتخب بانک سامان به فرآیند افتتاح حساب غیرحضوری راهنمایی شده‌اید، می‌توانید با دریافت کد شعبه از کارکنان آن شعبه اقدام به ورود این بخش نمایید.
  • چگونه می‌توانم به صورت غیرحضوری حساب خود را در شعبه‌ای خاص افتتاح نماید؟

    در صورتیکه شما از طریق یکی از شعب منتخب بانک سامان به فرآیند افتتاح حساب غیرحضوری راهنمایی شده‌اید، می‌توانید با دریافت کد شعبه از کارکنان آن شعبه اقدام به ورود این بخش نمایید تا سپرده شما با کد شعبه مورد نظر افتتاح گردد.
انتخاب دریافت کننده چک از مقاصد پرمراجعه
  • چگونه می‌توان در فرآیند ثبت و انتقال چک افرادی که به آنان چک انتقال می‌دهم را ذخیره کرده و در تلاش‌های بعدی انتخاب کنم؟

    پس از ثبت و انتقال چک، افرادی که نسبت به افزودن آنان به عنوان دریافت کننده انتخاب کرده باشید به عنوان دریافت کنندگان اخیر چک برای شما ذخیره شده و در تلاش‌های بعدی امکان انتخاب آنان را بدون نیاز به ورود اطلاعاتشان خواهید داشت.
  • چگونه می‌توانم دریافت کنندگان اخیر (ذخیره شده) خود را حذف کنم؟

    با انتخاب سه نقطه کنار هر کدام از دریافت کنندگان اخیر امکان حذف ایشان را خواهید داشت.
صورتحساب پیشرفته
  • چگونه می‌توانم صورتحساب خود را در یک بازه تاریخی خاص ، با انتخاب نوع تراکنش‌ها ، بازه مبالغ و دسته‌بندی آنان مشاهده کنم؟

    شما قادر خواهید بود با ورود به تب داشبورد و بخش صورتحساب با انتخاب دکمه فیلترها و یا گزینه‌های قابل مشاهده در بالای صفحه نسبت به فیلتر صورتحساب خود بر اساس سپرده، مبلغ ، تاریخ ، نوع و دسته‌بندی آن اقدام کرده و صورتحساب مورد نظر خود را دریافت کنید.

     

  • حداکثر بازه زمانی که امکان دریافت صورتحساب دارد چند ماه است؟

    صورتحساب شما حداکثر در بازه ۶ ماهه قابل فیلتر و دریافت است.

     

  • چگونه می‌توان دسته‌بندی یکی از تراکنش‌ها را اصلاح کرده یا تغییر داد؟

    شما می‌توانید با ورود به جزئیات تراکنش مورد نظر و تپ بر روی دسته‌بندی صنف آن، نسبت به تغییر آن اقدام نمایید.

آدرس: جنت آباد مرکزی - خیابان مخبری - بین شانزده متری اول و دوم شمالی - پلاک ۲۱۹ - واحد ۵ و ۶

شماره تماس پشتیبانی : ۶۴۲۲ (۰۲۱)

شماره تماس واحد اداری : ۱-۴۴۴۴۲۰۵۰ (۰۲۱)

ایمیل: support [@] mobillet.ir 


 تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار های مالی هوشمند سامان می‌باشد. ۱۴۰۰©